Sayfalar

18 Ocak 2013 Cuma

Bolu Mangal Evi

Bugune kadar nasil kesfetmemisim anlamadim, Kentpark'a her gittigimde butun masalarin dolu olmasindan anlamaliydim halbuki. Gecenlerde Kentpark'da nerede yesek diye dusunurken, canimiz et isteyince burayi denemeye karar verdik. Hem gozumuz hem midemiz doydu. Kofte(porsiyonu 250 gram) bir kisiyi cok rahat doyurur. Ben dana kulbasti yedim, kivaminda pisirmisler. Esim antrikot istedi, ozellikle az pismis olsun diye vurguladi, yine de normal pismis geldi.
Ozellikle fisin de fotokopisini de cektim, fiyatlar hakkinda bilgi sahibi olmak isteyen olabilir diye. Esimin resmen gozu dondu yemek yerken, hatta tweet atip, korkarim esim beni de yiyecek demistim:) Hala twitterda beni takip etmeye baslamadiysaniz, @birazhayatlulu benim adim, takip edin, beni mutlu edin:)







4 yorum:

  1. hmmmmmmmmmmmmm mis mis :) canimm cekti vallahiii

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet baya da lezzetli idi, dusununce insanin cani cekiyor

      Sil
  2. Merhaba, Ankara'dan yazıları okumayı seviyorum. Bulunca çok sevindim :) Bolu mangal cidden harika canım çekti şimdi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben son bir senedir herhalde surekli Ankara ile ilgili yaziyorum burada yasayinca, konular da boyle oluyor:)

      Sil

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.