Sayfalar

30 Ekim 2012 Salı

Middle Kitchen

Istanbul'a iş icin gitmem kesinlesince hemen cok sevdigim eski iş arkadaşlarimla gorusmek icin plan yaptim. Lokasyon anlaminda herkese yakin olmasi sebebi ile Yesilkoy'de karar kildik. Ankara'dan gelmis olmam sebebi ile özledigim deniz kokusunu bolca içime cekebilmem adina Yeşilköy benim icin cok guzel bir tercihti. Hava hafiften serin olsa da disarida oturmak oldukca keyifliydi.

Bu sene Yesilkoy'e yeni bir yer acilmis, Middle Kitchen. Keske ben Istanbul'da yasarken acilsaydi. Konumu itibari ile deniz manzarali, simdiden kesfedildigi Cuma aksaminda masalarin bir hayli dolu olmasindan belli. Menüsü oldukca cesitli, musteri memnuniyeti ön planda.

Yesilkoy tekrar Istanbul'da yasayacak olursam yerlesecegim semttir, cok severim. Bu yeni acilan yeri de cok sevdim. Istanbul'da yasayip da sanki yazlikci gibi aksamlari deniz kenarina gidip bir seyler iceyim derseniz, adresiniz Middle Kitchen olabilir:)




6 yorum:

  1. ya acıkıcam diye açmiyim bakmiyim dedim yine dayanamadım lulu :(

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel mamalarmış onlar :)
    Deniz kokusunu bende çok özledim ama :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tatlari da cok lezzetliydi. Ankara'dayken deniz kokusunu ben de cok ozluyorum

      Sil
  3. aman aman aman !! gelsin kaloriler
    bisou bisou

    www.fraise-framboise.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef boyle guzel seyleri yerken kaloriler aklimin ucundan bile gecmiyor

      Sil

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.