Sayfalar

15 Mart 2013 Cuma

Boteco'muz Açıldı

Sayın izleyiciler, herhalde hiç bir postu bu kadar mutlulukla yapmadım. Şu an Bistro Boteco'da oturmuş, biramı yudumluyorum. Şimdi bütün masalar dolu, kişiler işten çıkmış, yemeklerini yiyerek, içkilerini içiyorlar. Bildiğin mutluyum, çünkü üç gün öncesine kadar, burası kapalı bir yerdi. Hadi hikayenin başına saralım....

Büyük bir çoğunluğun ileride bir yer açmak gibi bir hayali vardır, biz de ne zaman keyifli bir yere gitsek, keşke bizim de kendi yerimiz olsa derdik, ileride muhakkak kendimize ait bir yer olsun diye düşünürdük, galiba gönülden istemişiz. Süreçler öyle hızlı gelişti ki karar vermemiz bir anda hızlandı. Önce Bistro Boteco'nun yerinden bahsetmeliyim, Ankara'yı bilenler bilir, Tunalı Hilmi Caddesi'ne çıkarken, Kebap 49'un olduğu sokakta çok güzel bir dükkan bulduk, biz bulduğumuzda kebapçı idi. Ankara'yı bilmeyenler için İstanbul'dan örnek verecek olursam, İstiklal Caddesi'nde Asmalımescit gibi merkezi bir yer diyebilirim. Kebapçı hali ile görünce, yeri çok güzel olsa da gerisi kişinin hayal gücüne kalıyor :) Biz hemen devir işlemlerini yaptık ve proje çizimleri, inşaat süreci, dekorasyon vs süreci başladı. Evet çok yorucuydu, düşünün ki yeni evlenirken bile, yok evin kaleboduru yok parkesi diye düşünürken, burasını evlenen 2 kişi haricinde, farklı farklı bir sürü kişinin kullanacağı bir yer olacağını düşünecek olursak, haliyle biz de kendimizce en iyisi olması için çabaladık. Bahçe bölümünde yerde bulunan çinilerden tutun da, burada yukarıdan sarkan ampullere kadar...Dekorasyon amacıyla kullanacağımız içkiler için antika pazarlarına gittik, fondü tabağı için bir sürü yer gezdik. İçimize sinene kadar...Yeter ki içimize sinsin dedik:)

 Özellikle isim içimize sinene kadar birbirimize karşı en acımasız insanlar olduk. Bir anda insanın aklına mekanın ismi şu olsun diye bir fikir geliyor, tamam işte bu süper kesin herkes beğenir diyorsun, o gazla söylüyorsun, yok o güzel değil diyorlar, bütün moralin bir anda çöküyor. Sonra başka birimiz isim bu olsun diyor, aman efendim onun söylenişi güzel değilmiş vs diyorsun. Tabi işin bir de marka başvurusu süreci var. Gel zaman git zaman sonunda içimize çok sinen bir isim bulduk, tam anlamıyla bütünleşen. Boteco....Brezilyalıların mahalle barlarına verdikleri isim. Orada yaşayanların işten çıktıktan sonra, yemeklerini yedikleri, arkadaşları ile buluşup bir kadeh içki içtikleri, gittikleri zaman tanıdıklarını gördükleri mahalle barı...Bizi daha iyi özetleyemezdi, tam anlamıyla istediğimiz buydu. Gelenler kendilerini rahat hissetsinler, günün stresinden uzaklaşsınlar ve tüm bunlar olurken, güzel müzik eşliğinde güzel yemekler yesinler...

Ve 13 Mart günü açılışımızı yaptık, sadece kendi tanıdıklarımızla, sevdiklerimizle olmak istedik. İyi ki de öyle yapmışız. İçeride adım atacak yer yoktu, sevdiklerimiz bizi çok mutlu etti, bizim hayalimizi gerçekleştirdiğimiz gecede bizleri yalnız bırakmadılar...Benim için bu özel günde blog yazan arkadaşlarım ve sosyal medyadan tanıdığım arkadaşlarım katılımları ile yüzümüzü güldürdüler. Bazen birbirimizi , kişisel özelliklerimizi, özel hayatlarımızı çok az tanısak da, blog yazan kişiler olarak, desteğe en ufak ihtiyaç duyulduğunda, başka bir blog yazan kişinin destek olacağını bilmek çok güzel. Bu açılış gecesi de bunun kanıtıydı. Bu yazı ile aşağıda linklerini paylaşacağım canım arkadaşlarıma çok teşekkür ederim.

Bugün ilk cuma günümüz...Ve bu postu yazarken arada bir başımı kaldırıp etrafa bakıyorum ve yüzüm gülüyor. Masalarda sohbetler koyulaşmış, dozunda müzik...Masalara yemekler gidip geliyor, artık içkilere geçilmiş....Galiba hayalimiz gerçek oluyor, Ankara'da yaşayanları veya yolu Ankara'ya düşenleri ağırlamaktan mutluluk duyacağız. Uğramak isterseniz adresimiz Bülten Sok. No:9 (Kebap 49'un bir kaç bina yukarısında, solda)

Ve güzel bir geceye kadeh kaldıran blog yazan/ sosyal medya danışmanı arkadaşlarım :




AliceinShoppingland
BuBenimPartim
İçimdekiKelebekler
GülFatma
HandeNeYapıyor
HayataDairYaşadığımızHerşey
KelebeğinDiyeti
KendinYap
KovaKadınıyımBen 
MeyranınGemisi
OradanBuradanHayattan
OzelOytunTürkoğlu
OmerKarapınar
SSDesignButik
ZülalAteş

Sosyal Medyada Bistro Boteco
facebook : @botecoankara
twitter: @botecoankara
instagram: @botecoankara


57 yorum:

  1. ellerinize sağlık her şey harikaydı! tunalı'ya böyle bir yer açılması çok güzel oldu özellikle de tanıdık bir yüz görmek çok daha sevindirici benim için.. :)
    tekrardan başarılar, bol müşteriler ve keyifli zamanlar geçirmenizi diliyorum :) muck :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim, sizinle açılış gecesi çok güzeldi. Bundan sonra bol bol görüşürüz:)

      Sil
  2. ne tesadüf ki ben de tam şimdi noktaladım yazımı, tekrar hayırlı olsun ve Boteco'ya uzun ömürler olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel yazmışsın öyle, çok mutlu oldum. Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim

      Sil
  3. Ne güzel mutlaka gelmek isterim :) bende kendi yerimi acmak isterdim cok güzel birsey bu :) Hayirli olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süper olur, böylece tanışmış da oluruz. İnşallah senin de isteğin gerçek olur, çok teşekkürler

      Sil
  4. İyi ki açıldı Boteco:) İyi ki bizi de tanıştırdın:) Her şey için çok teşekkürler:) Bol neşeli, bol müşterili günler diliyorum tekrar hayırlı olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boteco iyi ki açıldı ve siz de iyi ki geldiniz:) Sizlerle beraber güzel günlerimiz olsun:)

      Sil
  5. önerilerine önem verdiğim birisinin kendine ait yer açması beni çok mutlu etti en yakın zamanda gelicem hayırlı olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuem çok teşekkür ederim yorumun yüzümü güldürdü, istediğin zaman buyur gel, çok memnun olurum:)

      Sil
  6. hayırlı olsun çok güzel bir yere benziyor ankaraya yolum düşünce mutlaka gelicem! ankaradaki arkadaşlarımada önericem şimdiden:)bol müşteriler:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Galilei çok teşekkür ederim, Ankara'ya yolun düşerse muhakkak beklerim, arkadaşlarını bekliyorum:)

      Sil
  7. Canım benim, o kadar güzel bir mekan yaratmışsınız ki.. Ne kadar uğraştığınız belli oluyor^^ Çarşamba günü bizi de çağırdığın için çok teşekkür ederim :*
    Umarım herşey sizin için harika gider! Kocaman öpüyorum, muah ^^ ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim cok tesekkurler guzel yorumun icin.carsamba gunu sizlerle cok daha guzeldi

      Sil
  8. Yakında kebap49 un tarifi boteco nun iki bina altı olacak bence.. ;)

    YanıtlaSil
  9. Tekrar tekrar hayırlı olsun:) İnanılmaz emek verildiği ve her bir köşesine ayrı özenildiği belli oluyor, iyi ki böyle güzel bir hayal gerçek oldu artık boteco'dayız!♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zulalcim cok tesekkur ederim.bundan sonra biz de hep bekleriz:)

      Sil
  10. Orada olmayı çok isterdim, yeriniz hayırlı olsun! En kısa zamanda ziyaretinize geleceğim! Sevgiler, Başak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak merhaba, keşke sen de olsaydın, istediğin zaman buyur gel, böylece yüz yüze tanışmış da oluruz

      Sil
  11. Luluuu, çok mutlu oldum hayırlı olsun. Mekan, isim filan çok hoş görünüyor. 2 haftaya ankaradayım, tunalı civarına yolum düşer, gelirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ne güzel Ankara'ya geldiğinde muhakkak uğra,tanışalım:)

      Sil
  12. sevgili Lulu,
    canım, çok mutlu oldum sizin için!
    dilerim her şey gönlünüzce devam eder!
    ankara'ya geldiğimde uğramayı çok isterim;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ezgicim umarım öyle olur, güzel dileklerin için çok teşekkür ederim. Ankara'ya geldiğinde muhakkak beklerim, İstanbul da o kadar zaman yaşadık tanışamadık geç de olsa muhakkak tanışalım:)

      Sil
  13. Tunalı'nın bloglerların böyle bir mekana ıhtıyacı varmış havası degıstı yahu herkesın herseyın caddenın

    Çok çok emek verdiğin elının değdiği zevkınız sade ve sıklığınız o kadar güzel bellı oluyordu ki.

    Nasıl güzel secımler yapıp klass mekan yarattın böyle
    bır kova kadının elı degmesın yeter kı

    cok teşekkür edıyorum ayrıca benı de cagırdıgın için paylaşmaya değer gordugun için.
    yolunuz acık olsun.
    her sey cok güzel olacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kovakadınıyımben ne güzel yorumların var senin, okudukça yüzüm gülüyor.

      Senin de o gece varlığın, pozitif enerjin beni çok mutlu etti, iyi ki geldin. yakında yine görüşmek üzere

      Sil
  14. Önünden geçerken mutlaka gidilicekler listeme eklemiştim yazınızı okuduktan sonra listede en ön sıraya aldım Boteco'yu :) Hayırlı olsun :) Çok çok uzun ömürlü olsun inşallahhh :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa ne güzel,o zaman kısa sürede Boteco denenmeli,çok teşekkürler

      Sil
  15. hayırlı olsunnnnn sahanesınız sızzz..hayat bulmus ankara desenıze..bayıldım bayıldımmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, içimize sinen bir yer yaratmaya çalıştık umarım Ankaralılar da sever:)

      Sil
  16. Orada bulunmayi oyle cok isterdim ki! Seni tanidigim o bir kac saat, bana Boteco'nun ne kadar samimi, sevilesi, kaliteli bir yer olduguna inandirmaya yetti bile. Agustos gelsin, ben o yemeklerinizi, kokteyllerinizi deneyeyim diye sabirsizlikla bekliyorum.
    Tekrar tebrik ediyorum ve umarim bu guzellik boyle devam eder diyorum.
    Kocaman sevgilerimle Lulu'cum<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgicim keşke sen de olsaydın, eminim güler yüzün, bıcır bıcır enerjin çok net hissedilirdi.Ağustos ayını bekliyorum o zaman sen gel, uzun uzun oturalım, beraber keyif yapalım.

      Sil
  17. Hayırlı olsun ne guzel en büyük hayalini gerçekleştirmişsin Allah bol kazanç nasip etsin benimde en büyük hayallerimden biridir restorant bistro tarzı bi yer acmam yapılışından sunumuna müşterisi iliskilerine kadar hepsiyle ilgileneceğim parmağının değmedigi yer kalamayacak bir mekanım olsun hep isterim inşallah banada nasip olur
    Boyle mekanları cok seviyorum hem yemek yiyebilecegin hem içkini icebilecegin aynı Zamanda asırı bir gürültü olmadan guzel bir muzik eşliğinde sohbetini yapabileceğin mekanlar cok hoşuma gidiyor
    En yakın zamanda ziyaret edilecekler listesinde
    Yolunuz açık olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Palatosun inşallah sen de istediğin yeri açıp hayallerine kavuşursun. Benim de müşteri olarak bulunmaktan hoşlandığım konsept hem yemek yerken bir yandan içkini içmek ve arkadaşlarınla sohbet edebilmek, bu şekilde düşünerek istediğimiz mekanı yaratmaya çalıştık umarım gelenler de keyif alırlar. İstediğin zaman buyur bekleriz

      Sil
    2. Teşekkür ederim davetin için yasemincim çok incesin en yakın zamanda inşallah canım :()

      Sil
  18. Hayırlı, uğurlu, bol keyifli olur inşallah =)
    En yakın zamanda ziyaret etmek dileğiyle =)

    gizemizmirli.blogspot.com

    YanıtlaSil
  19. Nereye gidelim diyenlere söyleyip dürüyorum da bi de kendim gelebilsem guzel olacak :))
    Hayırlı, uğurlu, bol kazançlı, uzun ömürlü olsun Boteco ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. N@zo arkadaşlarını da seni de bekleriz. güzel dileklerin için çok teşekkürler

      Sil
  20. En kısa zmanda gelicez canım,lulu burda mı dersek garsona anlar mıki:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim super olur:)yasemin desen daha kolay anlarlarlar:)

      Sil
  21. Allah utandirmasin tatlim, birgun yolum duserse mutlaka ugrayip merhaba diyecegim ! :)

    YanıtlaSil
  22. hersey her detay mükemmeldi bizide o güzel anında yanında görmek istediğin için teşekkür ederim canım :) artık gidebileceğimiz ve tavsiye edebilceğimiz güzel bir mekan oldu. tekrardan hayırlı olsun bol kazançlar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim cok tesekkurler geldiginiz icin cok mutlu oldum.her zaman beklerim

      Sil
  23. tekrardan hayırlı olsun tatlım:) biraz önce oburcan'ın paylastıgı peynir tabagini gördüm ve dibim düştü! hemen sitesine bakiyim dedim ne göreyim, meger sizin mekanınızmış:) ilk fırsatta gelmek istiyorum. hatta gelmeden önce haber veriyim istersen, gelmişken tanışalım seninle de ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim cok tesekkur ederim.simdi ben de baktim peynir tabagina canim cekti:)minikkusum gelirsen super olur tanismis oluruz.haber verirsen de isimizi sansa birakmamis oluruz:)simdi yine gidiyorum boteco ya:)istersen emailden cep telefon numarami da yollarim

      Sil
  24. Öncelikle hayırlı olsun.Çok şık bir mekan olmuş.Üniversiteyi Ankara'da okudum.Kebap 49 bizim sürekli yemek yediğimiz bir mekandı.Yazınızı okurken cadde gözümün önüne geldi beni eskilere götürdünüz.Ankara'ya geldiğimde mutlaka ziyaretinize geleceğim ve yazılarınızı büyük bir zevkle takip etmeye devam edeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, ankarya gelirseniz muhakkak beklerim böylece tanışmış da oluruz

      Sil
  25. Bu ne güzel bir haber. Çok sevindim adınıza. Dolsun dolsun taşsın her gün. En kısa zamanda uğrarım inşallah. Bereketli , bol kazançlı olsun. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım güzel dileklerin için çok teşekkür ederim, istediğin zaman buyur gel, bahaneyle tekrar görüşmüş oluruz:)

      Sil
  26. herşey çok ince ve detaylı düşünülmüştü Boteco'da...Daha kapıdan girince o enerjiyi almıştım:)
    Esas ben teşekkür ederim güzel davetine...
    Bol kazançlı, bereketli ve çok keyifli günleriniz olsun...Artık Anakarada kaçacak güzel bir mekanımız var:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. meyracım geldiğin için çok teşekkür ederim, açıkçası çok mutlu oldum, bir ara ayarlayalım da tekrar görüşelim.

      Sil
  27. yerrrrrrrrrrr bulamıyoruzzzzzzzzz :(( cuma gunu bı hevesle gıttım iş çıkısı guneste bıra ıçme hayalıyle, olmadı. :)
    ya bıde nacızane bi önerım olacak. mesela bı masa boştu bahcede, ama yanında az daha yuksek bı masa vardı. bız oturunca sankı dıger masadakılerın ayagına oturmus gıbı olacaktık. yanı yan yana olması sankı olmamıs gıbı .
    ay nesee nesee harıka bı yer olmussss ellrınıze sağlıkkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım cuma cumartesi özellikle çok dolu oluyor, programın önceden belli ise rezervasyon yapıp garantiye almakta fayda var, gelirsen muhakkak haber ver, tanışalım sohbet de edelim. Masalar konusunda alçakta oturanlar o şekilde hissediyor olabilir. Biz de iç mimarla çalıştığımız zaman kişilerin rahat koltuklar, bistrolar vs gibi farklı tarzları tercih edenleri düşünerek bu şekilde olmasını istemiştik, ikinci mekanımızı açarsak dediklerini bir daha gündeme getiririm:) En yakın zamanda görüşmek üzere

      Sil
  28. Hayırlı olsun.. greta nın blogundada okudum..ne çok övgüler var mekanınız hakkında..:)
    ankaraya yolum düşmüşken hafta sonu ben de gelmeye çalışırım..

    YanıtlaSil

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.