Sayfalar

6 Mart 2013 Çarşamba

Nusr-Et

Ankara'da Nusr-Et açıldığı zamandan beri gitmek istiyorduk, ama bir gideyim dediğin zaman olmuyor, rezervasyon gerekiyormuş, özellikle Cuma-Cumartesi için... O derece kalabalık yani siz düşünün. Biz yaklaşık bir ay önce gittik, Pazar gününe rezervasyon yaptırdık. Pazar olmasına rağmen, yine kalabalık sayılırdı. Zaten masalar kadar etraftaki garsonlar da alanı yeterince dolduruyor. Gak diyorsun garson guk diyorsun garson...Ben yemek yerken biraz sevgilimle baş başa olayım isterim, masanın bitiminde garson olmasından pek hoşlanmam, bir şeye ihtiyacım olduğunda göz göze geldiğimizde bir şeye ihtiyacım olduğunu anlayacak kadar uzak olsun yeter:)

Efendim şimdi gelelim yemeklere. Biz başlangıç olarak et füme tabağı ortaya aldık. Roka yaprakları ile servis ediliyor, şarap eşliğinde güzel bir başlangıç. Ben lokum denilen etten sipariş verdim, eşim ise steak söyledi, eşim az pişmiş sever ama buraya ilk defa geldiğimiz için garanti olsun diye az-orta arası diyerek sipariş verdi. Aman Allahım et az pişmiş falan değildi, resmen pişmemişti. İçi kırmızı bildiğin dolaptan çıkmış soğuk et (İlk resimde etin içini görebilirsiniz) . Yerken bile soğukluğu hissediyorsun, sanki mağara dönemindeyiz ve ateş bulunmamış. Benim tercihim garantili seçimdi, lokum diye övgü alan et, çok iyi pişmişti, iki lokmada yedik:)




Gel gelelim buraya bir daha gelir misin sorusunun cevabına, bir daha gitmem, tavsiye de etmem, fiyatlar Ankara'ya göre çok pahalı yani bana pahalı geldi en azından. Lokum denilen tabak yanlış hatırlamıyorsam 46 TL civarı, eşimin aldığı steak ise (emin olmamakla birlikte) 70 küsur civarı diye hatırlıyorum. Bir de yemekten mutlu olsak değdi diyeceğim ama steak güzel de değildi. İşin şov kısmı iyi, masalara gidip, masada et kesmeler, ateş eşliğinde sunumlar vs. Bence Ankaralılar burasını bir süre sever, bir süre sonra burası eskisi gibi tutmamaya başlar. Ben gittikten sonra, etrafımda giden insanlar ile konuştum, bir çok insan aynı şeyi düşünüyor, bir kere meraktan gittim bir daha gitmem diye...Benim şahsi fikrim öyle, buraya gidenler var ise yorumları alayım merak ediyorum:)

5 yorum:

  1. Istanbul'da da subelerı var mı acaba bende cok merak ettım cok severım kırmızı etı zatende:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esas İstanbul'dan Ankara'ya gelen bir marka, İstanbul da daha iyiymiş diye duyuyorum

      Sil
  2. canım ben resmen İstanbul şubesinin Ankaralı müdavimiyimdir.Şöyle ki her gittiğimde arkadaşlarım bilir ve nefesi orda alırız:) Ankaraya açıldığını duydum ve henüz gidememdim!
    Söylediğin fiyat politikasına kesinlikle katılıyorum yersiz ve gereksiz pahalı! Ankaranın kamu şehri olduğunu düşünürsek ne derece gider bilemedim!Ama yeri sağlam yerde tutabilir diyede düşünüyorum.Lezzetine gelince tipik pişmiş et zihniyeti yok malesef ki Nusr-et'te! Arjantin usulü geliyr iyi pişmiş demezsen yarı çiğ gelir.Lokuma gelince ben bayılırım en pişmişi çünkü:) Ve şarapları enfestir...Yinede deneyim olmuş boşver belki bigün yolun tekrar (tecrübenle)düşebilir;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meyracım İstanbul'da denemedim ama çok övgü aldığını biliyorum. Yeri gerçekten iyi bir yerde, pazar gününde bile rezervasyon yaptırdığımıza göre şu aralar popüler olduğu kesin:) Biz özellikle pişmiş istemedik, az orta pişmiş olsun diye belirttik ama az ortanın da bir ayarı olur, burada bildiğin çiğ et geldi. lokum ise gerçekten yumuşacık bir etti. büyük konuşmamak lazım ama ödediğim fiyata kesinlikle değmedi demiştim. belli olmaz tabi belki unutur yine giderim:)

      Sil
  3. O nasıl pişmek öyle aman tanrım :(

    YanıtlaSil

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.