Sayfalar

10 Mart 2013 Pazar

Django-Zincirsiz

Şu aralar o kadar yorgunum ki eve gelince tek yaptığım şey film izlemek, şansıma uyuya kalmazsam filmin sonunu görebiliyorum, eğer uyumuşsam sinemalardaki film arası gibi benim de aralarım 2 gecede 1 film şeklinde oluyor.

Geçenlerde Django'yu izledim. Konusunu bilmeden sadece yönetmenin Tarantino olmasına güvenerek aldım. Her Tarantino filmi gibi bu filmi de iyi ki seyrediyorum dedim. Film Amerika İç Savaşı'ından önce ödül avcısı Dr. Schultz ile köle Django'nun yollarının kesişmesi ile başlıyor. Ödül avcılığı ise bildiğiniz kelle avcılığı hani "wanted" diye ilanlar vardır ya ölü ya da diri şu kişiyi getirene şu kadar ödül diye. Yaptıkları iş bu. Dr. Schultz, Django'nun eski efendisini öldürüp ödülü almak için ortak hareket etmeye başlıyorlar. Ama iş bu kadarla kalmıyor, daha sonra en çok aranan kişilerin peşlerine düşüyorlar. Django'nun ise tek bir hedefi var, köle olarak satılan eşini bulmak...Western tarzında bir film olarak ilerlerken, bir yandan kölelik sistemini işliyor, güzel görüntüler eşliğinde aralarda çalan müzikler ise bildiğin Tarantino filmi tam anlamıyla dedirtiyor.

Jamie Foxx esas roldeyken, Leonardo Di Caprio ise yan rolde. Ben keyifle izledim, tavsiye ederim.

fotokaynak

2 yorum:

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.