Sayfalar

30 Eylül 2012 Pazar

Diyet Yapanlara Müjde! Muhtesem Tatli Kesfettim: Süt Pembe!

Ben tam sütlü tatlı insanıyım, yani her daim yeme potansiyelim vardır. En sevdiğim tatli ise Çilli Zeynel'in lezzet sefası adlı tatlısıdır. Hem hafif hem muhtesem bir tatlidir. Altta kıvami sahane bir muhallebi icinde kedi dilleri ve ustunde cikolata sosu. Beni öldüren, her daim kanıma giren bir tatlidir.

Dün aksam tesadufi bir sekilde Füsun ile ayni mahallede oturdugumuzu ögrendim. Ikimizin de bu bölgede favori yeri Zeynel Çilli imis. Ve dün aksam bana "Süt Pembe" tatlısını denememi önerdi. Aklima takildi ya denemem lazim hemen. Tabi deneyene kadar kafamda hayallerini kurabiliyorum. Süt pembe deyince aklima su muhallebisi kivaminda, pembe renkli sütlü tatli gelmisti. Bugun öglen hemen denemeye gittim. En bastan soyleyeyim, diyet yapiyorsaniz ve hafif bir tatli istiyorsaniz kesinlikle bu tatli tam size gore, topu topu 137 kcal. Ve tadina gelince, muhtesem! Bu kadar hafif, bu kadar kivamli, her kaşıkta mest eden bir tatli. Bir kase tatli nasil bitti anlamadim, acaba ikinciyi mi istesem diye düsunurken kendimi yakaladim.


Zeynel'in en basta lezzet sefasi, sonra da tavuklu pilavi ve corbasindan sonra gitmek icin bir sebebim daha oldu:) Süt pembe! Ne seker bir tatli ismi esasinda.

Şiddetle tavsiye ediyorum.

19 yorum:

  1. süt pembe cıdden cok cezbedıcı ve masumane ısmı var kılo aldırmıyorum ben dermıscesıne

    YanıtlaSil
  2. Şu aralar iyice şekerden alakamı kesmiştim ama sütlü tatlılarla dadlı dünyasına dönüş yapayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de algi sanki sutlu tatlilar da hic kalori yokmus da hep kilolari serbetli tatlilar yapiyormus gibi dusunuyorum.

      Sil
  3. merhaba tam bana göre demkki :) bnde sütlü tatlı hastasıyım

    YanıtlaSil
  4. Offf Lulucum, biz ona eşimle kısacası Lezzeti Şaaahane diyoruz, ve bayılıyoruzz:)Süt pembeyi bende deniycem, pembe bişii nasıl güzel olmasın zaten dimi amaa:).Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sibelcim o tatli acik ara onde benim butun tatlilar arasinda bir numaram:) Bu tatliyi da cok sevdim, tavsiye ederim

      Sil
  5. Ay kesinlikle yiyeceğimmm tavsiye için çok teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  6. Ne hızlısın maşallah :) Bak şimdi olsada yesem. İkinciyi yeme isteği her yediğimde oluşuyor ben de.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Fusuncum soz konusu tatli olunca baya hizli oldum, tavsiyen icin cok tesekkur ederim, sen tavsiye etmeseydin, cok buyuk ihtimalle hep bildik tatlilardan yapacaktim secimlerimi ve bunu denemeyecektim, gun icinde ara ara aklima bile geliyor, acaba aksam sut pembe yiyip oyle mi eve gitsem diye:)

      Sil
  7. heeey ben de sütlü tatlıcıyım.
    bunu bilmiyodum.
    zeyneli bilirim.
    tavuğunu pilavını.
    bunu da not aldım.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynel galiba agirlikli Ankara'da var. Tavuk suyu corbasini da denemelisin, o da cok guzel

      Sil
  8. Cok tesekkur ederim guzel yorumunuz icin, bu arada hosgeldiniz. Hemen ziyarete geliyorum

    YanıtlaSil
  9. zeynelin sütlü tatlılarına ben de bayılırım :)))

    YanıtlaSil
  10. Tarifi verebilir misiniz lutfennn
    Bn de bayılırım bu tatlıya

    YanıtlaSil

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.