Sayfalar

23 Eylül 2012 Pazar

By Antakya

Kentpark Alisveris Merkezi'nde oylesine gezinirken, keşfettigimiz bir yer oldu By Antakya. Antakya mutfaginin benim icin cezbedici bir yani vardir. Ne kadar restoranin isminin `By Antakya` olmasi yerine, Türkçe bir isim olmasinin cok daha iyi olacagini düsünsem de, yemeklerini merak ettigimiz icin, hadi bir deneyelim dedik.

Yemekler gercekten cok lezzetli. Ana yemek soylemeden mezelerle bile cok rahat doyulabilinir. Sol taraftaki yemek Antakya zırh kebabi. Biz hem etlisini hem de tavuklusunu soyledik. Ben tavuklusunu daha cok begendim, icindeki baharatlarla cok lezzetli bir yemek. Alttaki de etli zirh kebabı.

 Tereyagli humus baya guzel. Onceden humus sevmeyen biriydim, Lubnan'dan sonra, sever oldum. Tabi meze tabaklari baya dolu oldugu icin insani fazlasiyla doyuruyor.


Kentpark'a yolunuz düserse, By Antakya'yi tavsiye ederim.

19 yorum:

  1. resmen canım çekti ya


    htpp://yagmuryucel.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aksam yemeği henüz u saatte yememıs bırı olarak benim de canım çekti

      Sil
  2. offf..çok yanlış saatte ekliyosun bu yazıyı:) fena canım çekti gece gece..muhakkak gideceğim..
    (ben 5 yaşındayken antakyada oturuyoduk.yemin ederim o zamanda yediim yemekler hala aklımda, tadı damağımda.2 yıl kadar oturmuştuk, ben çok tombik ,yemek seven bi çocuktum)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tombık cocukları çok severim, gıdince yorumlarını yaz merak ettim

      Sil
  3. Antakyalı biri olarak şu diyorum;
    Saat 11 ve etraftaki tüm restoran'lar kapalı, yapılır mı şimdi bu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sana şunu diyeceğim: ne şanslısınkı antakyalısın. Böyle güzel yemekler içinde büyümüşsün

      Sil
    2. Bir de şu yemekleri olmasa çekilmez zaten antakya :)

      Sil
    3. Hımmm Antakya'dan sıkılmiş bir Mokoko var galiba karsimda:)

      Sil
    4. Aslına bakarsan, günümün büyük bi kısmını dersanede veya ders çalışarak geçirmezsem antakya benim için fazlasıyla cazip olabilir. Ancak tüm arkadaşlarım üni'de olduğundan ve sürekli ineklemek zorunluluğu hissettiğimden, gayet sıkıcı:))

      Sil
  4. Gecenin 01:43 bu saatte bu postu okursan işte böyle mutfağı boylarsın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu ben de kendime yapiyorum, gece gece yemek postu yapiyorum ve baktikca acikiyorum aciktikca da buzdolabinin onunde solugu aliyorum

      Sil
  5. ya antakya ve yemeklerinin methini çok duydum ama gitmek fırsat olmadı. İlgi çekiyor bu şehir gidip görmek gerekir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Antakya yemeklerini ben de yerinde denemek istiyorum, kesinlikle cok merak ediyorum

      Sil
  6. acılıdır herhalde bu lokanta yemekleri.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi biraz aci biraz baska baharatlardan var ama cok aci degil

      Sil
  7. Luluu, şimdi öyle gezinirken tekrardan denk geldim.
    Aralık başı ankaraya gitmiştim. Değerlerimden vazgeçmeyeyim diyerek by antakyaya gittim:)
    Yemin ediyorum ben antakya'da yemedim böyle güzel yemeği:)

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.