Sayfalar

17 Eylül 2012 Pazartesi

Urla

Bu yaz Urla'ya da ugradik. Ilk gordugum zaman da Urla'yi sevmistim, kendi halinde, cok yuksek katli binalarin olmadigi bir yer. Biz Cesme'ye gidecegimiz icin burada cok zaman geciremedik; sahilde kahvalti yapmadigimiz icin aklim kaldi. Cunku kahvalti cok guzel gozukuyordu. Bu huzur dolu yerde bol bol fotograf cektim.

En basta dunyanin bilinen en eski batigi Uluburun'un fotografini cektim. Hatta aklimda kalan degil de yazili olan olsun diye dusununce asagidaki fotografi cektim. Herhalde ise yaradi, degil mi:)  (Üşengeç blogger örnegi)
Burada kediler, ordekler tam fotograflik:)

Simdi sunu da soylemeden gecemeyecegim, Allah hastanelere dusurmesin ama bu hastaneyi ilk gordugumde de bayilmistim. Bir yarim ada gibi, uzun ince  bir yolla hastaneye variyorsunuz, hastane sahane deniz manzarali, mis gibi agaclar arasinda. Hasta giren herhalde havasindan suyundan iyilesir burada. Hastanede Anadol ve Serce iki araba gordum. Ikisinin de fotografini cektim:)

Bu sandalye deniz kenarinda tablo gibi duruyordu. Sanki yalnizligin fotografi...?


Urla'da kucuk bir tepede agaclar icine saklanmis guzelim ev. Bu evi ilk gordugumde kesinlikle burada yasamak isterdim demistim. Deniz manzarali, agaclar icinde daha ne olsun. Sahipleri cok şansli.

Ve sırada Alaçatı...

8 yorum:

  1. urla'ya bi gidemedim ama hep en çok gitmek istediğim yerşerden biri lulu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Miacim Urla kendi halinde, cok buyuk bir yer degil, fazla bozulmamis. Bu sebeple cok sevimli:)

      Sil
  2. yağmurlu bir istanbul sabahında yaz postları okumak mevsimsel karmaşa yarattı bende :))) ancak yaz günlerini hatrlayıp iç geçirmedim değil :) urla çok şirin bir yer gerçekten fotoğraflarda bunun kanıtı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yaz fotograflarina bakarak motive olanlardanim:)Artik Ankara kisinda bolca bakarim:)

      Sil
  3. 3 yıl önce tatilimi Urla'da geçirmiştim egenin her yerine ayrı bir sempati duyduğum gibi Urla'yı da çok sevdim
    tatil köyümüz bahsettiğin hastaneyi görüyordu yüzerek bile gidilir gibi bir izlenim uyandırmıştı ben de gerçekten çok güzel :)
    fotoğraflara da bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bayildim:) Hastane gercekten bahcesinde cadir kur yasa tadinda bir yer:)

      Sil

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.