Sayfalar

4 Eylül 2012 Salı

Mikanos

Mikanos eglenceli bir ada, her sokaginda kafe, her sokaginda insan. Tam anlamiyla yasayan ada. Hic tahmin etmeyeceginiz bir ara sokaga girdiginizde bile karsiniza hos bir restaurant cikabiliyor.

Biz Mikanos'a aksam 20:00gibi vardik. Gemide liman-sehir merkezi icin otobus transferi saglaniyordu, yanlis hatirlamiyorsam 8 euro civari(gidis&donus). Bu transferi kesinlikle alin, cunku mesafe cok fazla ve gecenin o vakti, isiksiz yollarda yurumek pek hos degil.


Sahil kenarinda cok hos tavernalar var, cok basit dekor ama o kadar keyifli ki yunan muziginde, dalga sesleri eslik ederken, keyfini surmek o anın...

Yukaridaki tekneye dikkatli bakarsaniz, ahtapot kuruttuklarini gorebilirsiniz, guzel meze olacak onlardan:)


Ruzgar gulleri de adanin simgelerinden...Fotografini cekmesem olmazdi:)
Sokak aralarinda gezinirken, bir sokak konserine denk geldik. Yurt disinda en cok sevdigim seylerden biri, plansiz programsiz gezerken, sokak konserlerine denk gelmek! Biraz muzik dinledik, keske bizim ulkemizde de boyle seyler olsa:(

Mikanos'u cok sevdim, gece eglenceleri cok meshur dense de biz esimle bazen yasli ciftler gibi oluyoruz, sabahlara kadar dans edelim tarzinda eglence hayatimiz yok. O yuzden Mikanos'a gidip de sizlere boyle eglenceli yerler tavsiye edemeyecegim. Bir yerlerde partiler vardi, adanin merkezinden bir yerden otobusler kalkiyordu. Zaten bulmak isteyen cok rahat bulur diye dusunuyorum:) Sora sora Bagdat:) Mikanos bir de escinsellerin rahat edebilecegi bir yer. Bir cok gay ve lezbiyen gorduk.

Ayrica, her sokakta sanat galerisi var, muhtesem bir sey. Bazi calismalari cok sevdim. Evimde olsun isteyecegim oyle guzel eserler vardi ki... Mikanos ayrica luks markalari da bulabileceginiz bir yer, gorunce acikcasi biraz sasirdim.

Ozetle, Mikanos'u ben sevdim, keyfini duskun ve keyifli yasamaktan anlayan insanlarin yeri gibi geldi bana:)

6 yorum:

  1. Lulu'cum biz de Mikanos'ta gün içinde o kadar koşturup yoruluyorduk ki akşam da yaşlılar gibi erkenden odamıza çekiliyorduk :) daracık sokaklardaki lüks markalara bend e hayret etmiştim, çok keyifli bir o kadar da rüzgarlı bu adayı postun sayesinde anladım ki özlemişim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim gecen sene senin Mikanos& Santorini postlarini okudugumda bu adalara ne kadar cok gitmek istiyorum diye dusunmustum, bu sene kismet oldu. Adada bizim gittigimiz aksam sansimiza hic ruzgar yoktu:)

      Sil
  2. Güzel bir tatil olmuş anlaşılan :)

    YanıtlaSil
  3. Son zamanlarda herkes o kadar Mikanos çıkartması yaptı ki fotoğraflarla birlikte aşık oldum oralara. En kısa zamanda bende gitsem hiç fena olmazdı hani :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu sene herkes Yunan Adalari'na gitti, muhtemelen onumuzdeki yaz da bir cok post okuyacagiz. Tablo gibi yerler tavsiye ederim

      Sil

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.