Sayfalar

28 Mayıs 2013 Salı

Sudocrem

Demet Akalın kullanıp güneş lekelerim geçti deyince, bebek pişik kremi olmuş sana cilt kremi. Böyle dediğime bakmayın evet bebek bakım kremi diye satılıyor ama araştırmalarıma ve etrafımda kullananların yorumlarına bakılırsa baya faydalı bir krem. Bu kremi bir arkadaşım makyaj öncesi yüzüne sürerken gördüm, yüzüne sürünce bembeyaz bir hayalete dönüşünce ne sürdüğünü merak edip sordum, o da bebek bakım kremi diye satıldığını ve bir eczacı tanıdığının önerisi üzerine aldığını söyledi. Bıyık bölgesine yapılan ağdadan dolayı, dudak üstü bölgesinde izler kalmış ve bu kremi sürmeye başladığı günden beri fark edilir derecede lekeler azalmış, daha önce bir sürü leke giderici krem kullanmış, hiç birinden bu derece memnun kalmamış. Tabi böyle iddialı bir övgü duyunca hemen araştırmaya başladım ve kullanan bir çok kişinin memnun olduğunu görünce hemen ben de aldım:) Marş marş eczane yolları taştan, sudocream çıkardı beni baştan:) Bu kadar sululuk yeter, hadi konuya döneyim.

Bahsedilen yararlarını özetleyecek olursam:

Cilt lekelerine,
Sivilcelere,
Yüzde çıkan kızarıklıklara,
Yatalak hastaların yatmaktan ötürü oluşan yaralarına,
Küçük yanıklara,
Kesiğe/çiziğe,
Egzemaya,
İsiliğe,pişiğe iyi geldiği söyleniyor.

Daha ne olsun dediğinizi duyar gibiyim. Almadan önce, ön bilgilendirme olarak, krem çok yoğun bir krem, ilk sürdüğünüzde yüzünüzü bembeyaz yapıyor sonra da kremi yüze yedirdikçe ten renginiz ortaya çıkıyor. Yoğun bir krem olduğu için, gece yatmadan önce sürmekte fayda var. Fiyatı da çok uygun 60 gramı 12 TL, 125 gramı 20 TL. Yurt dışında mankenlerin, oyuncuların kullandığı bir kremmiş, benden söylemesi:)

19 yorum:

  1. headerın senin de süper olmuş luluuu
    bu kadar marifeti varsa alırım arkadaş
    içindeki çinko sağ olsun şahane hücre yenileyici

    YanıtlaSil
  2. Çınar'ın poposuna çok kullanmıştık; ama o zaman yüzüme sürmek hiç aklıma gelmemişti :)))) Fakat bebeklerdeki pişik için de mucize bir krem (aklında olsun) :)

    YanıtlaSil
  3. bende merak ettim en kısa zamanda eczaneye uğrayacağım...

    YanıtlaSil
  4. Son zamanlarda adını sık duyar oldum. Merak etmeye başladım bende.
    Banada beklerim canım. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. Allahım yaaa, kendimden utanıyorum şu an..Ben bu yazını, hele hele bu yazını hiç kaçırmamalıymışım.. Yüzümdeki lekelerle savaştığımı göz önünde bulundurursak... hemen eczane yolları banada göründü canım..Ama yinede doktoruma danışmalıyım. :) sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. bende çok duyuyordum denemeye karar verdim ve 1 hafta önce kullanmaya başladım gerçekten etkisini görmeye başladım( lekelerimin belirginliği azalıyor )tavsiye edilir :)

    YanıtlaSil
  7. sevgili Lulu,
    hiç duymamıştım.
    çok merak ettim ve acilen bir adet edinmek istedim! nasıl, gerçekten yararlı mı?

    YanıtlaSil
  8. Benden bundan 10 sene önce oğlumu doğurduğumda kullanmıştım pişik kremi olarak. O zamanlar Türkiye'de satılmıyordu. Hollanda'dan bir arkadaşım getirmişti. O kadar memnun kaldım ki, yolum her düştüğünde eşin dostun çocuğuna getiriyordum. Dediğin şekliyle kullanmadım kremi, bilmiyorum:) bir ara denemek lazım. Şimdilerde dediğin gibi eczanelerde satılıyor.

    YanıtlaSil
  9. hemen alip tescillemek istiyorum soylediklerinizi

    YanıtlaSil
  10. Evde vardi, iki gundur suruyorum.
    Ilk gece fark gordum ama burnumdakiler duruyor.

    YanıtlaSil
  11. Jardzy ben bazen ucunu kaçırıp fazla sürünce casper gibi oluyorum o yüzden yatmadan önce sürüyorum memnun kaldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugun bolca surdum ama sonra okudum. Kehkeh
      Koluma, elime sildim.

      Sil
  12. Sevgili Lulu!
    Ya bende bir değişiklik yaratmadı. Alnımda kocaman bir kara leke var.
    Ama güzel bir güneş kremi buldum. Bioderma Photoderm Spot SPF 50+
    İğrenç yağlı değil.
    Çok hafif. Ama kara lekem hala var hala var.
    Ank'nın en "iyi" dermatoloğu bile çare bulamadı, zaten o neden oldu ya. Neyse.
    Hatta kırmızı reyşi (reishi) mantarlı sabun da kullandım. Cık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kantoran yağı her türlü yanık leke ve izlere iyi geliyor. alnıma elma sirkesi sürmüştüm sivilce izimi geçirsin diye. alnım yandı ve yara oluştu. kantoran yağı kullandım her gün düzenli olarak ne iz kaldı ne de oyuk. aktara ne için kullanacağınızı söylerseniz yardımcı olur zaten

      Sil
  13. Faydasını 1 haftada gösteriyor benden söylemesi :))

    YanıtlaSil
  14. Yüzdeki sivilce lekelerine sürdüğümde kızarıklıkları ilk sürüşten yatıştırdı. Bakalım düzenli kullanımdaki etkisini görelim:)

    YanıtlaSil
  15. Bende yeni surmeye başladım lekelerin kırmızı çene ve yanaklarda var olumlu bise olursa yazıcam

    YanıtlaSil
  16. sivilce kizarikligindan ziyade sicilceleri de geciriyor mu?

    YanıtlaSil

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.