Sayfalar

22 Mayıs 2013 Çarşamba

Biraz Güzellik İçin Bakım

Normalde bildiğiniz gibi kozmetik blog yazarı değilim, kozmetik konusunda da çok bilgim olduğu söylenemez, makyajsız pek dolaşmamakla birlikte, genel makyaj anlayışım makyajsız çıkma ama abartma olarak özetleyebilirim. O yüzden yazacağım yazıyı bir uzman gibi değil de kullanıcı gözünden memnuniyet olarak değerlendirebilirseniz sevinirim.

İyi bir makyajın temeli temiz bir cilttir, şu sıralar kafayı siyah noktalarıma taktım, tamamen geçtiği söylenemez ama sanki cildim biraz daha toparlandı diyebilirim. Yves Rocher'un siyah nokta serisinden iki ürünü kullanmaya başladım. Birincisi peeling, temiz bir cilde uygulanıyor. Kremsi kıvamı var, cildinize sürüp bekliyorsunuz ve krem kurudukça siyah noktalarınız nokta nokta beliriyor. İyice kuruduktan sonra yıkıyorsunuz. Haftada iki kere yapılması yeterli diye anlatmıştı satış danışmanı, ben de öyle uyguluyorum. Sonrasında aynı serinin toniğini kullanıyorum, temiz ve nemlendirilmiş hissi veriyor. Daha sonra nemlendiricim ile nemlendiriyorum. Dediğim gibi belki bana siyah noktalarım azalmış geliyor olabilir, varsın olsun beni mutlu etti ya:)

1 yorum:

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.