Sayfalar

22 Mayıs 2013 Çarşamba

Güçlü Tırnaklar

Tırnaklarınız çatır çutur kırılıyorsa bu yazımı okumalısınız çünkü benim tırnaklarım kağıt gibi inceydiler, azıcık bile uzasa kırılma, ortadan ikiye ayrılma becerileri gösterebilirlerdi. O kadar çok şey denedim ki artık bir süre sonra vitamin eksikliği gibi bir şey var ben de diye kuruntu yapmaya başladım -ki hala olabilir doktora gitmedim.

Bir çok markanın ürününü kullandım, milletin tırnaklarını uzatan ürünler ben de işe başlamadı. Kalyon bu alanda namı yürüyüp gitmiş bir üründür tabi ben de bu övgüye istinaden kalyon sürdüm bir süre, kırılmaya devam etti. Kalyonu kötülemek istemem çünkü tırnakları çok kırılan bir arkadaşım kullandı resmen upuzun tırnakları oldu.

Kalyondan sonra flormar kullandım, tırnak uzatıcı etkisi vardı belki güçlendirici destek ürünü ile kullansam daha iyi sonuç alabilirdim. Daha sonra China Glaze'in tırnak güçlendiricisini kullandım, o da bir işe yaramadı. Essence markasının tırnak güçlendirici ürününü aldım, sanki iyi gibi dedim. Ve sonrasında kuaförüm burada bir eczacı tanıdığının yaptığı bir güçlendiriciden bahsetti, fiyatları diğerlerine göre pahalı ama arkadaşımın tırnakları çok güzel uzadı, yıllarca kısa tırnakla gezdi, artık upuzun tırnakları var deyince ben de hemen bana da sipariş verelim dedim. En memnun kaldığım ürün oldu. Üzerinde yazı olmayan bir oje şişesinin içinde geldi. Ojenizi değiştirirken, tabanına bu güçlendiriciden sürmeniz gerekli. Yani ben iki günde bir ojemi değiştirdiğim için, 2 günde 1 sürmüş oldum. Çok da memnun kaldım bu sebeple aynı sorundan benim gibi mustarip biri varsa belki işine yarayabilir diye paylaşmak istedim.

9 yorum:

  1. lulu sally hansen'ın da var bir bakım şeysi o da çok iyi bak dene istersen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Miacım o markayı denememişim, sırada o var demek ki:) hatrı kalmasın sally hansen'i de deneyeyim

      Sil
  2. Canım, benim sorunum tırnağım 2ye ayrılıyor, zaten tırnağımı uzatmadığım için kırılma sorunu yaşamıyorum bu yüzden..Ama ayrılmasına sinir oluyorum..
    Lulucum, şu eczacına gittinde sorarmısın, katının ayrılmasınada iyi gelirmiymiş...sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı sorun bende de var, sanki bu eczacının yaptığı ojeyi kullanınca daha az problem oluyor. maalesef eczacıyı bizzat bilmiyorum, ben kuaförüme getirttim, olmadı kuaförüm aracılığıyla sordurtururum

      Sil
  3. Flormar'in max growth'unu almissin, onun sadece uzatmaya yaradigini biliyorum bende ''4 in 1 complete care'' olani kullaniyorum hem sertlestirip hem uzatiyor. ben cok memnun kaldim ama eczaneden aldigin da isine yaradiysa ne mutlu :) sevgiler..

    Bizede bekleriz:)

    http://bazenar.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet aldıktan sonra fark etmiştim, nasıl olsa uzamalarında da sıkıntı var diyerek kullanmıştım, flormarın 4 in 1 i merak ettim. çok memnun kaldığına göre bir denemek lazım

      Sil
  4. Bende katlarının ayrılmasından muzdaribim. Her gün oje sürerek bir miktar katkıda bulunuyorum maalesef :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet oje sürünce daha az kırılıyor ama ojeyi çıkarır çıkarmaz maşallah hepsi ikiye ayrılmaya başlıyor:(

      Sil
  5. bende tırnaklarımın soyulmasından muzdaribim dediğiniz ürünleri denedim ama ürünü çıkarınca etki gidiyor bende de. Bu eczacıdan aldığınız ürüne nasıl ulaşabilirim acaba?

    YanıtlaSil

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.