Sayfalar

2 Ekim 2011 Pazar

Saclarimi Uzatmak Adina....

Yillardir sacim soyle belime kadar uzasin isterim, ama her zaman ayni terane...Dayanamam, aman uclari kirildi, sekli bozuldu derim ve kuafore gider kestiririm...Sonuc aylarca hep ayni boylarda saclar. Uzun zamandir kararliyim ve saclarimi kestirmiyorum. Ama sacin kusmesi diye birsey galiba gercekten var ve benim saclarim uzamiyor:( Internette tesadufen kesfettigim bir urun var. Dax supergro diye bir urun. Saclari 2 ayda 4 parmak uzatanlari bile okudum, tabi ben de gaza geldim. Simdi sirf sacim uzasin diye bu urunden aldim, bu aksam kullanmaya basladim. Sonuclari ben de sabirsizlikla bekliyorum. Bir de saci turp suyu uzatiyormis. Simdi o kadar okumusken hemen sizlerle de paylasayim, siz de okumak zorunda kalmayin:) Bildigimiz disi kirmizi, ici beyaz turpu rendeleyip, suda kaynatiyormusuz. Ilininca da icine yumurta atip(iyykkk demeyin, yazarken benim de icim fena oldu, ama saclarimiza iyi gelecekse madem diyerek yaziya devam ediyorum), saca masaj yapiyormusuz, bir saat bekledikten sonra da sampuanla yikiyormusuz. Benim okuduklarimin ozeti bu sekilde. Benim gibi sac uzatmak isteyen olur diye paylasmak istedim:)
fotokaynak

25 yorum:

  1. canım bir de sarımsaklı şampuanlar tabi kokusuz olanları saça iyi geliyormuş diye duydum uzatıyormuş. ben bu aralar Syoss onarıcı terapi serisini kullanıyorum uçlardaki kırıklar gitti saçlar yumuşak ve parlak oldu istersen bir dene..

    YanıtlaSil
  2. Çam terebenti de uzatıyomuş diye duymuştum :)

    YanıtlaSil
  3. sacın uzamasını sağlayan bir ürün olduğunu bilmiyorum. Paylaşım için teşekkürler :)

    http://trendydolap.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. ben çam terebentin kullanıyorum bitkisel şampuana 25 damla ve felaket uzadı herkes şaşkın tavsiye edilir;)

    YanıtlaSil
  5. cnm ben bu ürünü denedim,gercekten işe yarıyor sacların kısa sürede uzar emin ol....birde Lush markasının Snake Oil die bir ürünü var oda inanılmaz uzatıyor...

    YanıtlaSil
  6. Pirinç suyu da uzatıyormuş bildiğim kadarıyla:)
    www.LensMarket.Com

    YanıtlaSil
  7. benm saçlarım uzun ama sana tek önerim saçını yormadan yap turpu falan bilmyrum ben öyle bi şey duymadım ama saçını kestirme bırak kırıkla uzasın zeytin yağı bakımı yap.çamterebentinini de öneririm arkadaşımda kullanıyo şuan.umarım istediğin uzunluğa gelir saçlarınn.kafana da takma uzuck die psikolojik uzamıyo olabilir diye düşündüm yazını okuyunca.

    YanıtlaSil
  8. Saçlarını uzatmak adına birçok şeyi denemiş birisi olarak bu postu pür dikkat okudum canım :) Ben de HC diye bir yağ almıştım internetten oldukça etkiliydi, sen bu yağdan memnun kalırsan direk ondan da sipariş ederim yeter ki kırılmasın ve uzasın saçlar :)))


    BeTwin Us

    YanıtlaSil
  9. HTTP.//BELGUZARANNE.BLOGSPOT.COM3 Ekim 2011 17:54

    MERHABA SITENIZI TESADUF GEZIYORUM GUZEL BILGILER TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  10. ben de senelerdir aynı dertten muzdaribim. "saçın küsmesi" olayına ilk duyduğumda acayip gülsem de inanır oldum...

    YanıtlaSil
  11. bikaç sona söle bakalım ne kadar uzamış olacak. ilginç.

    YanıtlaSil
  12. reklam verir gibi olacak ama söylemeden geçemicem; pantene'in 7/24leri var ya, onu duştan sonra saç uçlarıma sürüyorum saçlarımı karıştırıyorum bi güzel birazcık masaj bile yapıyorum hatta :) fönle kuruturken kırılmasın diye, ki gerçekten faydasını gördüm..
    bir de dove'un therapy hair silk saç maskesi var haftada 2 defa da onu yapıyorum. saçların ne kadar çok parlıyo diyolar bana. bende bunları söylüyorum..
    bir ay sonra gerçek etkisini gösteriyo bunlar...
    ööle işte..

    YanıtlaSil
  13. Bende pirincin saclara iyi geldigini duymustum pirinc yersen saclarin güzellesiyor ve uzuyor..

    YanıtlaSil
  14. çam terebenti'ni bedne duymuştum.şampuana birazcık katıyorsun ve kullanıyorsun diye biliyorum.gelişmeleri bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. varya arkadaşlar öyle şeyler yalan bnce siz hiç kesmeyin zamanla uzar bnmde öyle oldu

      Sil
  15. Tubitos: Bugun sampuan aldim, Syoss'u da rafta gordum, ama yorumlari okuyamadigim icin klasik sampuanimi aldim. Simdi senin yorumunda gorunce Tuhh dedim:( Sarimsakli sampuani da ilk defa duydum.

    Mila: Cam terebenti ozellikle sac dokulmesine iyi geliyor diye biliyorum

    Trendydolap: Ben de yeni ogrendim. Saci yormamak adina bir haftada 2 ya da 3 kez kullanmayi planliyorum

    Pembe mor alg: Aaaa demek ki uzatiyormus ben yanlis biliyormusum sac dokulmesine iyi geliyor diye. Hemen aktar bulmam lazim:)

    Chic'o'latte: Oooo gaza getirdin beni:) Umarim benim de uzar. Lush'in snake oil urununu de duymustum ama etrafimda kullanan yoktu. Yariyorsa ne ala:)

    Deniz: Pirinc suyunu da ilk defa duydum. Arastirmak lazim:)

    sunshine: Ben de sac kestirmekten vazgectim artik. Kirikla da olsun varsin belimde olsun:) Umarim umarim:)

    BeTwinUs: Canim aldigim yorumlar ve internette yaptigim arastirmalar sonucu bir sac postu daha yapmayi planliyorum. Sonuclari da birkac ay sonra paylasirim:)

    YanıtlaSil
  16. Belguzaranne: Ne demek:) Ise yaradiysa ne mutlu bana:)

    Ozge: Kesinlikle kustu benimki de ne kadar garip gelse de:)

    Deep: Birkac ay sonra gelismelerden haberdar ederim.

    Ispenc Tavugu:7/24 ler benim sacimda yaglanma yapti ama duzgun sekil almasi bakimindan gercekten iyi. Dove therapy'yi ise hic duymamamistim. Denemekte fayda var

    Nesliname: Pirinci biraz daha yersem iyice obur olacagim:) Saclara iyi geldigini de yorumlar sayesinde ogrendim. Arastirmakta fayda var

    Pembe fiyonk: Cam terebentini de deneyecegim. Muhtemelen bu kadar seyi denedikten sonra hangisinden fayda gordugumu bilemeyecek olsam da saclarim guzellessin bana yeter:)

    YanıtlaSil
  17. sevgili Lulu,
    umarım işe yarar. sonucu paylaşırsan sevinirim;)
    ben kısa kullanıyorum çok uzun zamandır. çünkü maalesef çok cansız saçlarım:/
    ben de be twin us'ın da bahsettiği hc de aldım yakın zamanda. 3 ürününü birden hem de. bakalım deniyorum.

    YanıtlaSil
  18. ezgi: Denemeye basladim. Umarim ise yarar. Canlandirmak ve saci guclendirmek icin de baska bir tarif var, aktarlara dondum:) Bepanten, bemix igne, yumurta, zeytin yapi, badem yagi. Yanlis hatirlamiyorsam bu kadar ama internetten arastirmak lazim. BeTwinUs'in onerdigi urunu ben de merak ettim. Elimdekiler bitince belki ondan alirim

    YanıtlaSil
  19. Saçları beline kadar uzun biri olarak diyorum ki sadece kestirme :)
    Ben 5-6 ayda bir kestiriyorum nedense hatta bazen kendim de kesiyorum ama çooooooook az !
    Sadece zeytinyağlı bakım yapıyorum diplere uçlara,gliss kullanmaya başladım o da kolay tarama yapıyo ztn sadece.Bi de bol bol yıkamak uzatıyor bu bir gerçek.ben 3.günde yıkıyorum ama uzasın diye değil temizlik hissini seviyorum sdc.
    Herneyse canım çok yakında ben de saç postu yapıcam :) takip edebilirsin mjx !
    www.nzlsyn.blogspot.com

    YanıtlaSil
  20. NaszL: Evet evet en onemli sey kestirmemek. Ben daha onceden modeli bozuldu, kiriklari toplatayim vs diye habire kestiriyordum. Simdi kahkullerim haric sacima dokundurtmuyorum. Zeytinyagli bakimi onceden ben de yapmistim. Ise yaramisti. Gliss konusunda haklisin kolayca taraniyor. Ben hergun yikiyorum ama galiba sacimi kusturdum:(

    YanıtlaSil
  21. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  22. https://www.facebook.com/efsanesacbakimyagi

    Yıllardır çözüm bulunamayan bay ve bayanların en büyük sorunu olan saç dökülmesine tonlarca para harcadınız ve bir türlü hayal ettiğiniz saçlara kavuşamadınız. Denemediğiniz yöntem ve ürün kalmadı.
    ÇOK PARA HARCAMADAN SADECE HAFTADA 3 GÜN KULLANACAĞINIZ
    EFSANE SAÇ BAKIM YAĞI sayesinde saç dökülmesi %90 oranında duracak 2 AY düzenli kullanım sonrası yeni saçlarınızın çıktığına şahit olacaksınız…
    Ve ayda saçlarınız 3 cm hızla uzayacak… EFSANE SAÇ BAKIM YAĞI organiktir Erkek ve kadın kullanımına uygundur… AYRICA DAHA GÜÇLÜ ETKİ İÇİN 2 ÜRÜN BİR ARADA EFSANE SAÇ BAKIM YAĞI VE YOĞUN KERATİNLİ BİTKİSEL 500 ML ŞAMPUANI İLE 85 LİRADIR VE KARGO BİZE AİTTİR FACE SAYFAMIZDA KULLANICI YORUMLARIMIZ MEVCUTTUR…
    DİLERSENİZ SAYFAMIZDAN DİLERSENİZ SİTEMİZDEN SİPARİŞ VEREBİLİRSİNİZ...YADA WATSAP NUMARAMIZ 0533 059 72 18

    YanıtlaSil
  23. Merhabalar,

    Yazınızda paylaştığınız faydalı bilgiler için teşekkürler. Saç uzatma konusu, gerçekten çok kapsamlı bir konu. Sağlıklı saçlara kavuşmak ve saçlarımızın sağlıklı bir şekilde uzaması için hem kullandığımız bakım ürünleri hem de beslenme alışkanlıklarımız çok önemli. Bu konu üzerine ben de hem araştırdıklarım hem tecrübe ettiklerimi bir araya getirerek bir yazı hazırlamıştım. Fayda sağlaması adına sizinle de paylaşmak isterim: https://www.ebrubektasoglu.com/yazi/sac-uzatma-yontemlerim/

    Keyifli okumalar dilerim,
    umuyorum işinize yarayacaktır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba paylaşımınız için çok teşekkür ederim. Çok kapsamlı bir yazı yazmışsınız, emeğinize sağlık

      Sil

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.