Sayfalar

27 Ekim 2011 Perşembe

Televizyon

Onceden televizyonda izledigim bir suru dizim olurdu. Neredeyse son iki senedir televizyonda takip ettigim bir sey yok. Sadece gunde 1 saat, 2 bolum Friends. Bugun televizyonda ne var diye bakayim dedim. Oncelikle Esra Erol'la evlilik programini izledim. Oraya katilan insanlar, evlenme umudu ile gelenler, sacma sapan mikrofonu eline kapip yorum yapanlar...Garip garip muhabbetler. En basta kac para aliyorsun diye soruyorlar, hepsi de direk maasini soyluyor. Yani inanamadim. Daha sonra Bugun Ne Giysem adli programa denk geldim. Sadece bir yarismaciyi izledim, o kadar dayanabildim. 50 yasini gecince bazi kadinlarin icine cocuk kacmiscasina sesler cikararak konusmasini anlayamiyorum. Yorumlar ayri bir terane. Sonra kanallara baktim, Akasya Duragi diye bir dizinin hala yayinlandigini gordum. Boyle iste, bugun izledigim programlar bana bir sene yeter:)
fotokaynak

12 yorum:

  1. aslında o kadar çok dizi olmasına rağmen izlenecek hiç bişey yok ! ben de sıkılıyorum dayanamıyorum o dizileri izlemeye..

    YanıtlaSil
  2. son iki senedir niye tv izlemediğini hatırlamışsındır o zaman :)))

    YanıtlaSil
  3. Bende su siralar sadece bizim yengeye bakiyorum eger onunda seyini cikarmazlarsa :)

    YanıtlaSil
  4. friends arada iyi geliyor dizi ihtiyacını karşılamaya :)

    YanıtlaSil
  5. Ah sen de bir de Flash TV'deki pavyon konseptli halay şova denk gelsen ömür boyu tv izlemezsin herhalde..

    http://alisverisdanismani.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. bence artık tv kadar gereksiz bir icat yok .çünkü okadar saçma sapan program varkiiii tam bir aptal kutusu :)insanları salak yerine koyup köreltmeye çalışıyolar.... nese galiba fazlaca ciddiye aldım bu konuyu zaten tv'den bunalmıssın birde ben şişirmeyim başını...:D
    bloguma beklerim canım...

    http://semi-live-stories.blogspot.com./

    YanıtlaSil
  7. hahaha çok güldüm canım ya bu posta :)) haklısı valla

    YanıtlaSil
  8. Alice: Kesinlikle ne kadar cok dizi var oyle...Izlememekle iyi yaptigimi dusunuyorum ,muhtemelen de katlanamam zaten:)

    Ahsen: Kesinlikle canim cok iyi hatirladim:)

    Nesliname: Annemlerdeyken ben de yarim bolum izledim, o fena degil gibi, ama yine de bir sure sonra sikabilir diye bir izlenime kapildim

    Charcoaloddity: Friend mutluluk hormonu gibi bir sey. On sene onceki esprilere hala nasil bu kadar gulebiliyorum. Muhtesem!

    Alisveris Danismani: Oyyy oyyy! Iyi ki denk gelmemisim:)

    Semi live stories: Evet ilkokul ogretmenim de televizyon icin hep aptal kutusu derdi.O kadar hakli ki!
    Koreltme konusunda kesinlikle haklisin! Magazin programlarinda flas flas diye bir goruntuyu ayni sozlerle en az bes kere gosteriyorlar yaa, sanki karsilarinda gerizekali var! Yok canim ne bunaltmasi,bu konuda tamamen seninle ayni dusunuyorum

    Tubitos: Degil mi canim:)

    YanıtlaSil
  9. Televizyon izlemek benim sinirlerimi bozuyor, ya dvd izliyorum ya da yabancı dizileri onun dışında TV prime time dizileri ve yarışmaları zerre kadar keyif vermiyor bana canım :/ seni çok iyi anladım ve hak verdim bu sebeple :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gizem im kesinlikle öyle ben de izlemiyorum dizileri. Film izlemek cok daha keyifli

      Sil
  10. Yakında seyredecek bişey kalmayacak,televizyondan öncesine döneceğiz..

    YanıtlaSil
  11. Bence cok daha güzel olur, insanların birbiri ile cok daha fazla şey paylaştığı bir donemi su güne tercih ederim

    YanıtlaSil

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.