Sayfalar

4 Ekim 2011 Salı

Toronto'dan Gelen Kartpostalim:)

Onceden arkadaslarimiza mektuplar yazardik, en guzel kagitlari secerek, bir harfi bile yanlis yazmamak adina, her harfte ayri ozenerek....Kartpostallar atardik bayramlarda, yilbasinda veya gittigimiz sehirlerde... Simdi ise e-mail atiyoruz, cocugu mu oldu facebooktan hemen tebrik ediyoruz, hatta o kadar zamanimiz bile yoksa hemen "like" butonunua basiyoruz. Nerede o eski gunler diyenlerden olmak istemesem de diyorum iste... Gitgide mekanik varliklar olduk, duygularimizdan arindikca....
Boyle olsak da bugun beni cok mutlu eden bir sey oldu. Lalis postcrossing diye bir seye uye olmus. Lalis'i zaten bilen biliyordur ama yok ben hala duymadim bilmiyorum diyorsaniz, hemen Toronto'ya baglaniyoruz:) O zaman iki tik tik diyoruz. "Postcrossing dünyanın dört bir yanında bir birini tanımayan ortak noktaları kartpostallar olan insanların üye olduğu ve birbirlerine kartpostallar gönderdikleri site." Bu cumle Lalis'in sayfasindan alinmistir. Ben de zaten boyle bir seyi O'ndan ogrendigim icin, direk O'nun cumleleri ile aktarmak istedim. O da Serrose'dan ogrenmis.
Ben Lalis'in blogunda postcrossing yazisini gorunce, "Ben de!", "Ben de!" dedim. Adresimi vermistim. Gunlerdir posta kutumun onunden acaba bugun gelmis midir diye heveslenerek bakiyordum. Ve taaa daaaaa!Bugun kartpostalim gelmis. Cok ama cok mutlu oldum. Simdi kartpostal sececegim ve en ozenli yazimla yazacagim. Cok mutlu ettin beni Lalis:) Tesekkur ederim sana:)

12 yorum:

  1. ben de sana adresimi vereyim sen de bana yolla kartpostal:)
    Sonra ben sana yollayayım
    süper olsun
    bayılırım mektuplaşmaya
    2011 yılına,bu mekanikleşmeye inat özenle seçerim kartlarımı ve özenle yazarım kelimelerimi...

    YanıtlaSil
  2. Çok hoş gerçekten..Ne güzeldi o mektuplar,kartpostallar rengarenk süslerdik el emeğimizi katardık sevdiklerimiz için..

    ben de istiyorum cidden:)
    bi bakayım şu siteye

    YanıtlaSil
  3. nasılda unutmuşuz böyle şeyleri.günlerce bekler bir heyecan ile açar, okurdukta okurduk.aylarca yıllarca saklardık.şimdi herşey bir tuşun altında :/ iyi mi kötü mü artık yaşayarak öğrenceğiz :)
    ne güzel oldu bu postun teşekkürler canım

    YanıtlaSil
  4. kartpostallara bayılırım! bu siteyi bi kaç blog da daha gördüm çok güzel :)

    YanıtlaSil
  5. Canım benim, birazcık mutlu edebildiysem seni ne mutlu bana =). Kartpostalını heycan ile bekliyor olacağım =).

    YanıtlaSil
  6. Harika bir uygulamaymış bu çok ama çok sevdim :) teknolojiye ister istemez teslim olsak da geçmişin nostaljik, dokunulabilen dokusunu da çok özlüyorum ben.


    Giz’li Teras

    YanıtlaSil
  7. Darla: Tabi ki neden olmasin:) Adresini yollarsan guzel bir kart secip, hemen yazmaya baslarim:)

    Milena: Ben de siteye uye olmadim. Ama Lalis'in sayfasinda gelenleri gorunce cok ozendim:)

    Pembe Fiyonk: Aynen oyle unuttuk, o posta kutusuna acaba bugun gelmis mi diye bekledigimiz gunler ne guzeldi. Her seyin bir tusun altinda olmasi bence o kadar guzel degil. Bu postu sevdigine cok sevindim.

    Mia: Bence de cok guzel. Yakinda uye olacagim ben de

    Deep:Evet kesinlikle!

    Lalis: Ayy canim benim! Nasil mutlu oldum anlatamam. Ben de kartpostal almaya gidecegim. Ne heyecanli:)

    Giz: Ben de nostaljik duygulari, bazi eski degerleri seviyorum ve ozluyorum...

    YanıtlaSil
  8. sevgili Lulu,
    ilk defa duyuyorum.
    çok hoşmuş hakikaten;)

    YanıtlaSil
  9. Ezgi: Aynen oyle, pek bir guzel:)

    YanıtlaSil
  10. ayyy çok hoş ya bayılıorum ben böyle şeylere, teknolojiyi sevsem de yeri ayrı bazı şeylerin..

    YanıtlaSil
  11. Tubitos: Aynen oyle cok hos. Ama tek sorun,calisirken kartpostal atmaya gidebilmek:( Modern zamanlar nostalji isleri biraz zormus:(

    YanıtlaSil

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.