Sayfalar

1 Ekim 2011 Cumartesi

Vavien

Vavien filmi ilk ciktiginda da hic ilgimi cekmemisti, fragmanlarinda gorup amannnn demistim. Bazi yerlerde film hakkinda olumlu yazilar okuyunca ve bir de o kadar odul alinca yavas yavas merak etmeye basladim ve  dun aksam izledim. Sonuc hic begenmedim:( Film bittiginde bu mudur dedim. Konusunu uzun uzun anlatmayacagim ama en cok sinemalar.com'a girip de yazan yorumlari okuyunca sasirdim. Bu kadar insan begeniyorsa bir hikmeti vardir diyorum. Konusu gercekciydi, iki farkli insanin evliligi, farkli karakterleri vs. ama yine butune bakinca filmden keyif almadim.
Sunu da demekte fayda var, cogunluk bu filmi sevmis gibi, yani son zamanlarin en guzel Turk filmi diye yorumlar yapmislar her yerde, belki de sadece bana hitap etmemistir. En iyisi kendiniz izleyip karar verin:)
fotokaynak

14 yorum:

  1. izlemedim ben de. sanki sıkıcıdır diye düşünmüştüm. oh bari izlemeyim.
    :)

    YanıtlaSil
  2. walla ben de çok beğenmiş ve etkilenmiştim...:)


    Wear A Smile!

    YanıtlaSil
  3. o yorumlar sanal yorumlar dediğimiz tarz da yorumlar olabilir. Yani fake bir hesapla daha çok izlensin, konuşulsun diye yapılmış olabilir. Filmi izlemedim, bilmiyorum ama olabilir.

    YanıtlaSil
  4. Sinemada izlemiş çok beğenmiştim.sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Tabi ki de son zamanların en güzel Türk filmi denmez ama bir kesit hikayesi olduğu için beğendim ben. Hani öyle bir son beklemiyordum filmde, ki son değildi, ama düşününce gerçeğe çok yakındı.

    YanıtlaSil
  6. yeni bir mimin daa var bende.
    :)

    YanıtlaSil
  7. ben de filmi beğenenler arasındayım...senaryo farklı ve samimi, oyunculuklar da başarılı idi, temposu biraz düşük diye hatırlıyorum ama gene de şans verilmeyecek kadar kötü değil kesinlikle bana göre...

    YanıtlaSil
  8. Deep: Bence izle, belki seversin, baya kisi sevmis, belki sadece beni sarmamistir:(

    Wear a smile: Sasirmam dogrusu, bir cok insan sevmis, azinlik olan benim:)

    Lalis: Yok herhalde o kadar ugrasmazlar diyorum ama belli de olmaz tabi:)

    Cilgin Mevdos: Bloguma hosgeldin:)Sevgiler:)

    Firari Yolcu: Son kismi bence de son degildi, filmin gercege yakin olmasini ben de sevdim ama genele bakinca cikkk!

    Deep: Mimleri biraz once cevapladim, bu sefer arayi uzatmadim:)

    Ozge: Ben Binnur Kaya'nin oyunculugunu sevdim. Dedigim gibi cogunluk sevmis, bana hitap etmemis olabilir, herkes izlesin, kendi kararini kendi versin:)

    YanıtlaSil
  9. Lulu’cum ben de bu filmi çok ama çok beğenmiştim :) sebebine gelince, son zamanlarda çekilen yabancı özentisi türk filmlerinin aksine bizim kültürümüz ve yaşayışımıza, adetlerimize uygun çok güzel bir kara mizah çekilmiş. Fargo filminde nasıl ki kasabanın şerifi ve diğer ahaliyi görürüz olaylardaki kara mizah eşliğinde, burada da yapmacığa kaçmadan çok doğal, gerçekçi bir şekilde aktarılmıştı bence.



    BeTwin Us

    YanıtlaSil
  10. BeTwinUs: Orasi dogru bizden seyler vardi icinde. Dogal ve gercekci, oyunculukta iyi ama yine de bu mudur demekten kendimi alamiyorum. Cogunluk sevdigine gore, dedigim gibi bana hitap etmemis olabilir

    YanıtlaSil
  11. sevgili Lulu,
    ben de oldukça etkilenmiştim.
    Firari Yolcu'nun da dediği gibi sade bir kesit hikayesi. gerçekçi ve doğal.
    ama tabi oldukça durgun, haklısın.

    YanıtlaSil
  12. Ezgi: Demek begenmeyen az insandan biriyim. Gercekci ve dogalligi konusunda sizlere katiliyorum. Ama ben galiba genel olarak bendeki hissiyati sevmedim:(

    YanıtlaSil
  13. nedense bende çok popüler olup insanlar tarafından çok beğenilen filmleri sevemiyorum İncir reçeli ve aşk tesadüfleri severi beğenirim umuduyla izleyip ikisindende hiç bi zevk alamamıştım vavieni izlemedim ama beğenmiyeceğime eminim önyargı:))

    YanıtlaSil
  14. fashionable princess: Bende de oyle onyargilar olabiliyor. Incir recelini ben de sevmedim.Ask tesadufleri sever ise acayip onyargiliydim, ama yine de yuzumu gulumsetti. Bekledigimden iyiydi. Tabi bu kadar tesaduf cok fazla diyerek konuyu mantik cercevesinde irdelemeyi biraktigim surece:) Vavien'i dedigim gibi ben sevmedim. Ama internetteki yorumlari ve hatta bu posta gelen yorumlara bakinca, bircok insanin sevdigini goruyorum

    YanıtlaSil

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.