Sayfalar

29 Ekim 2011 Cumartesi

Cumhuriyet Bayramimiz Kutlu Olsun!

Ne olursa olsun, su vatanda tek bir kisi bile kalsak, bizim sahip oldugumuz ne varsa bize kavusturan, Cumhuriyet Bayramimizi kutlamamiza hic bir sey engel olamaz. Sehit haberlerinden sonra indirmedigim Turk Bayraklari evimizin pencerelerinde asili...
Bizim icin bugune kadar olenlere ihanet degil mi, bayraga kirmizi rengini kanlariyla veren insanlara...Sevincimizde ve uzuntumuzde"bir" olmak degil mi? Van'da deprem oldu, hepimiz uzulduk, hepimiz elinden geldigince yardim ettik, ulke birlik oldu, acilarina bir parca da olsa merhem olmak icin. Hayat devam ediyor, uzulsek de, aglasak da, bir sekilde devam ediyor ve etmek zorunda. O zaman uzuluyoruz diye ise gitmeyecek miyiz? Veya haftaya kurban bayrami, o zaman yas ilan edip, ulke genelinde kurban kesilmesi yasaklanacak mi?
Bu kadar buruk bir Cumhuriyet Bayrami gecirmemistik ulke olarak. Tarihte ilk! Ben Cumhuriyet kiziyim, damarlarimdaki kanla gurur duyuyorum, herkesin Cumhuriyet Bayrami'ni kutluyorum.
fotokaynak

6 yorum:

  1. atatürk bi tane hayranım ona.
    tabii unutmayız unutturmayız.
    cumhuriyet kızı. ne güzel söz.
    :)

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle haklısın ne olursa olsun cumhuriyet bayramı kutlanmalı...çok güzel yazmıssın ağzına sağlık...:)

    YanıtlaSil
  3. Bu bayramı kutlatmauanlara lanet olsun ..

    YanıtlaSil
  4. Deep: Kesinlikle ben de hayranim. Yaptiklarina, bilincine, karakterine... Ataturk gibi bir liderimiz oldugu icin ne kadar sukretsek azdir diyorum

    Semi Live Stories: Aynen oyle, kutlanmali sartlar ne olursa olsun! Tesekkur ederim canim

    Kokosss: Bayrami kutlamayanlari anlayamiyorum

    YanıtlaSil
  5. Biraz geç kaldım ama kutluyorum Cumhuriyet Bayramınızı :)

    YanıtlaSil
  6. Bolat: Cok tesekkur ederim. Sizin de Cumhuriyet Bayraminizi kutluyorum.

    YanıtlaSil

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.