Sayfalar

30 Ekim 2011 Pazar

Kizsal Filmler

Bu haftasonu kardesim geldi ve kiz kiza takilalim dedik ve romantik komedi tadinda sabun kopugu filmlerden aldik. Ara sira boyle filmlerden de izlemek lazim. Kafa dagitiyor.

Ilki butun metro duraklarinda, billboardlarda reklamini gordugum bir filmdi. Etrafimdaki insanlarin esasinda kotu film degil, gayet de eglendim yorumlarina guvenerek aldim. "Arkadastan Ote". Izlerken keyif aldim. Is nedeni ile tanisan ve arkadas olan iki kisinin dogru durust sevgili bulamamalari, iliskilerinin bitmeleri vs gibi sebeplerden neden isin icine duygular giriyor ki, sadece seks olmaz mi diye soru sormalari ile arkadas iliskilerinin boyut degistirmesini anlatiyor. Her filmde oldugu gibi tabi bunda da sonu gercek aski bulmalari ile bitiyor:) Ben gayet keyif aldim, bu filmler kategorisinde iyi bir film denilebilinir. Ayrica, Justin Timberlake'in yatak odasinda jump jump diyerek sarki soylemesi bence komik sahnelerden biriydi.

Ikinci izledigim film ise, "Basimiza Gelenler": Evli bir cift ve gelin ile damadin cok yakin iki arkadasini anlatiyor. Yani bu evli cift yakin arkadaslarini birbirlerine yakistirip copcatanlik yapmaya calisiyorlar ama birbirine hayatta uymayacak karakterde olduklari icin daha ilk randevuda olmayacagini anliyorlar. Evli ciftin cocuklari oluyor ve bir cok zamanda bir araya gelmek zorunda kaliyorlar. Evli cift bir kazada vefat ediyor ve yazdiklari vasiyette cocuklarina bu iki arkadasin bakmasini istiyorlar. Film de flort asamasinda bir araya gelemeyen ciftin, mecburen cocuk bakicisi olarak bir arada yasamaya baslamalari ve baslarindan gecenleri anlatiyor. Ve sonunda tabi ki de surpriz degil bu cift de asik oluyor:)

Iste kizsal filmler ve mutlu sonlar:)
fotokaynak1
fotokaynak2

21 yorum:

  1. kızlar bir araya toplanıp izlendiğinde bir de ne güzel olur :)

    YanıtlaSil
  2. filmere puan versen birazcik daha iyi olur, ona göre izleriz. 8 üstünde puan verirsen bende izlerim :D

    YanıtlaSil
  3. Basimiza Gelenler'i en kısa sürede izliycem kızkardeşimle izleriz bizde, genelde romantik komedi tadında filmlerden yana olur bizimde tercihimiz :)

    YanıtlaSil
  4. bu filmlerin ikisi de tam dediğin gibi kızsal ve eğlenceli filmler. bu tür filmler çok hoşuma gidiyor valla :)

    YanıtlaSil
  5. 1. sini merak ediyodum bende.Post için saol:)

    YanıtlaSil
  6. lulucum arkadaştan öteyi bende izledim çok eğlenceliydi cidden baya bir yatak sahnesi vardı tabi justin severlerde mutlak görmeli yani o derece göremezler bir daha:)
    başımıza gelenlerse daha dolu bir filmdi ben daha çok tuttum o filmi insan çok değişik şeyler düşünüyor etkileniyor o bebeğin yalnızlığından filan
    ben çok seviyorum sinemayı.Önerilerin çok güzel.teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  7. bayılırım bu filmlere.
    ikincisi daha eğlenceliydi.
    :)

    bir mimin var bende.
    :)

    YanıtlaSil
  8. Friends and Benefits keyifle izlenen güzel bir filmdi bencede. Sonu da çok belliydi :)

    YanıtlaSil
  9. Ben de çok merak ediyorum başımıza gelenler adı filmi. en kısa zamanda izlemek istiyorum:)
    www.LensMarket.Com

    YanıtlaSil
  10. oyyy gülsem mi geldi bu haftasonu...nasıl özledim nasıl özledim ki ben onu..şuan saçmaca bi kıskançık bile yaşadım..ne izlediğim umrumda olmazdı, gelseye o..belki burdan duyarsa daha hızlı bi geridönüş elde ederim bu sefer umudundayım :) sevgilerle...

    YanıtlaSil
  11. i watched and loved both friends with benefits and life as we know it. :)

    <3, Mimi
    http://whatmimiwrites.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. Lulu’cum böyle filmleri de ben de arada izlemeyi çok severim, hatta “arkadaştan öte”yi çok merak ettim ama şansa bugün farkında olmadan yaptığım postta sabun köpüğü kelimesini kullandım, yanlış anlamanı istemem, bu tarz filmleri kötülemek için değil tanıtımını yaptığım filmin farkını anlatabilmek için canım :/

    YanıtlaSil
  13. bende bu tarz filmleri seviyorum arada iyi hissetmek için izlemek lazım bencede :) ikisinide izlemedim en kısa zamanda izleyebilirim ins:P ilk filmi merak ediyorum doğrusu ☺

    YanıtlaSil
  14. canım lulucum mutlu bayramlar..

    YanıtlaSil
  15. Buket: Hem de nasil:) Biz de iki kiz kardes keyif yaptik.

    Cirkin Hatun: Himm olabilir, ilerleyen gunlerde ruhi durumuma gore bu yonteme basvurabilirim. Bu arada bloguma hosgeldin

    Egumoglu: Sen de bloguma hosgeldin:) Kardesle izlemesi de pek keyifli. Romantik komediler de oldukca keyifli oluyor

    Mia: Valla ne yalan soyleyeyim benim de hosuma gidiyor, film bitince eee yani diyecegin bir sey yok ama yuzundeki gulumseme yeterli bu filmlerde:)

    ButikMerve: Ne demek! Birincisini ben de uzun zamandir merak ediyordum. Bence izlenebilir

    Milena: Yatak sahnesi filmin konusu itibariyle baya vardi, haklisin:) Bence de eglenceliydi. Tesekkur ederim guzel yorumun icin

    Deep: Oooo Deep sen de bizdensin demek:) Romantik komedi sevenlerden:) Mimi gordum, en kisa surede cevaplayacagim

    Bonbon: Sonu evet oldukca belliydi, ama o sonu bile bile izletiyor boyle filmler

    Deniz: Izle izle gayet keyifli canim

    Severim Deliyi: Evet Gulse geldi. Ben de cok ozlemistim, cok yogun hanimefendi gorusemiyoruz, birazcik ugradi da ozlem giderdik:)Ayrica yorumunu ilettim:)

    Mimi:I also liked this movie. It is funny.

    Giz: Yok Giz'cim tabi ki yanlis anlamam, ben de bu tarz filmler oyle degerlendiririm zaten. Her turlu filme insanin ruh hallerine gore ihtiyac varR:)

    Elmyraucuc: Izle izle:) Bloguma hos geldin

    Essu: Iki filmde de ben keyif aldim, umarim sen de seversin. Bu arada bloguma hos geldin

    Tubitos: Canim sana da iyi bayramlar:)

    YanıtlaSil
  16. friends with benefits'i izlemek istiyordum ben de, beğendiğini okuduğum iyi oldu :)
    sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  17. Ahsen'cim keyif alarak izledim, romantik komedi turunde bir film izlemek istiyorsan, tercih edebilirsin:)

    YanıtlaSil
  18. BASIMIZA GELENLERİ BİZ DE İZLEMİŞTİK, BİZE KAYRAYLA YASADIKLARIMIZI EŞ ZAMANLI YAŞATTI DİYEBİLİRİM:)

    YanıtlaSil
  19. Aysuncum guzel bir zamanlama olmus. Bugun bir yas postunu gordum Kayra'nin:)Zaman ne cabuk geciyor. Nice saglikli ve mutlu bir omru olsun Kayra'nin.

    YanıtlaSil
  20. Başımıza gelenleri daha dün izledim ama arkadaştan öteyi izlemedim deneyeceğim teşekkürler

    YanıtlaSil

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.