Sayfalar

26 Aralık 2012 Çarşamba

Assos Meze Balık

Gideli bir kac ay olsa da ancak yazabiliyorum. Assos Meze Balik'a sirf mezeler icin gittik, hatta usenmedik, Oburcan Cayyolu subesini o kadar övünce Cayyolu'na gittik. Mezeleri seçerken baya zorlandık. En sevdigim mezelerden olan Girit ezmesi ikram olarak geldi, bir ikrama gore baya guzeldi, beni mutlu etti.

Kayda deger diger meze ise topik idi. Icinde hafif bir tarcin vardi.

Ahtapotu ise kurutmadan yapmayi basarmak cok önemli. Bazi yerlerde lastik gibi oluyor tadi, bazilari ise kupkuru yapiyor. Ahtapotta ince bir ayar var, Assos bunu başarmış.
Patlicanli meze aldik,biraz ortalamanin altinda bir meze idi diger mezelere kiyasla.

Tabi meze söyleyince olmazsa olmazlarimiz arasinda tereyagli karides guvec alir. Guvecin icindeki tereyagini resmen sömürürüm ekmekleri bana bana:)
Ve kapanışı incir tatlisi ile yaptik.
Assos gunes alan ferah bir mekan, haftasonu aksamlari canli muzik oldugunu duydum, biz gunesli bir ogle saati gittik. Oldukca keyif aldik. Gonul rahatligi ile gidebilirsiniz.

4 yorum:

  1. oh oh maşallah ne masaymış ziyafet yaa.
    :)

    YanıtlaSil
  2. süper bir ziyafetti hepsini löpür löpür yedik:)

    YanıtlaSil
  3. leziz hepside :) afiyet bal olmuştur bunlar kesiin ohh :))))

    YanıtlaSil
  4. ah lulum şahane görünüyolar :)

    mutlu yıllar!

    YanıtlaSil

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.