23 Aralık 2012 Pazar

Gaga Manjero

Cumartesi aksami Gaga Manjero'ya gidelim dedik,bir suru yerden duydum, okudum vs. Tabi dedikleri kadar varmis, her yer dolu, rezervasyonsuz mumkun degil durumu:) Sangriasini uzun zamandir duydugum icin merak ediyordum, pazar gunu icin keyifli bir secim olacagini dusunerek bugun gittik ve iyi ki de gitmisiz.

Esasinda olayin biraz daha basina saracak olursam, ogrenciligim boyunca Radyo Odtü dinlerdim ve ozellikle 08:40 dersime yetismeye calisirken, bir yandan da Modern Sabahlari dinlerdim. ve yurt odasinda millet uyanmasin diye kendi kendimize kikir kikir gulerdik.  Sabahin o erken saatinde bizim gibi erken kalkanlarla, dersleri gec olduklari icin pufur pufur uyuyanlari uyandirmamak icin, bir yandan katila katila gulmek isterken bir yandan da kendimizi zor tutardik. Tabi aradan yillar gecti, hala bu programi surduruyor olmalari buyuk basari. Simdi bu programi sunanlar, programlari gibi guzel bir yer acmislar. Tunus Caddesi'nde Gaga Manjero. Dekoru basit ve zevkli bir yer. Bugun Pazar gunu olmasi sebebi ile sakin sayilabilirdi. Calinan muzikler de oldukca hostu.

Menusune gelince, oldukca eglenceli bir menu. Spagetti bolonez icin "Evde yaptiginiz bildigin kiymali makarna" veya Fish&Cips icin "Yasasaydi Lady Diana da bundan yerdi" gibi cumleler ile programdaki kendi kendine eglenen uc arkadasin, kasmadan abi ne yazsak su menuye diye konusmalari arasinda cikmis bir menu gibi. Zaten programi dinlerken de boyle hissederdim, uc yakin arkadas, sanki kendi aralarinda geyik yapiyorlarmis da mikrofon acik kalmis ve biz de dinliyormusuz gibi. Simdi her sabah bu programi dinleyenler dedigimi anlayabilir de, programi hic dinlememis iseniz ne diyor bu Lulu diyebilirsiniz:) Neyse uzatmayalim efendim, gidin Sangria icin:) Anamin karninda Sangria iciyordum da ondan tavsiye ediyorum:P 





9 yorum:

  1. aa hiç haberim yoktu böyle bir yerden, çok da merak ettim, tam olarak neresinde tunusun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tunus caddesinde, tint cafe mi ne vardı, onun karşısında. beyaz bir otel var, ona birleşik. flate yakın. çok saçma anlattım di mi:) dışarıda tabela vs olmadığı için fark etmesi zor. yani orada cafe/bar birşey var, ama gaga manjero mu belli değil durumu:)gidince sangria iç bence, çok güzel. gerçi barmenin hazırladığı bütün kokteyller çok başarılı diye duydum

      Sil
    2. yok canım tamamen anladım güzel bir anlatım :) çok merak ettim yahu en yakın zamanda gitmeliyim :)

      Sil
  2. Ay çok merak ediyorum burayı hemen gitmeliyimm:)

    YanıtlaSil
  3. geçen bizde gidecektik buraya bak görmek güzel oldu fikir oldu :) güzel şeyler okumuştum hakkında bi de biz gidip bakalım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım ne güzel tesadüf olmuş, bence gidin seversiniz

      Sil
  4. ne alak diceksiniz ama benimde bir tunuslu yengem var ;) bir gan geçek tunustan bahsettiginiz zannetimde onun için :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla şaşırdım hakikatten ne alaka dedim:)

      Sil

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.