Sayfalar

18 Mayıs 2012 Cuma

Silmeden

Sevgili Mia beni mimlemis, mim konusunda cok tembel bir insanim, araya zaman girince ister istemez mim yazmayi geciktirme eylemim daha da suruyor. Gelelim bu mimin konusuna...

Mim Konusu:  "Silmeden, içimizden geldiği gibi yazıyoruz. Nasıl aklımıza geliyorsa o anda, düzeltmeden, en dürüst halimizle. Şu an aklımıza gelen ne olursa silmeden, üstünde oynamadan işte."

Silmeden yazmak icin herhalde en cok dusunmek gerekir sonradan pisman olmamak adina...Yani bazen insan sinirlendiginde, kizdiginda paldir kuldur konusur ya durmaz agzin kelimeler dokulur , belki arada dusunecek bir zaman olsa, pismanlik da olmayacak. Silmek de boyle bir sey galiba...Bir de aklima cocukluk anim geldi, ilkokuldaydim, babamla ders calisiyordum galiba ve o zaman 'cok silgi kullaniyorsan cok hata yapiyorsun demek' demisti. Neyin uzerine konusuyorduk bilmiyorsum sadece biraz bu konuda dusunmemi istemisti sanirim. Bir mim aldi beni nereye goturdu, beynimin arka kivrimlarinda bir yerde sakladigim bir animi tekrar hatirlamami sagladi.Simdi dusunuyorum da dogru bir sey soylemis.

Yazmanin sonu yok, silmeden yazmak ise zor...Iste boyle bir sey...

Not: Bu silgiye bayilirdim, resmen burnuma yapistirip yasayabilirim:)
fotokaynak

6 yorum:

  1. O arı maya'nın pembesine bayılırdım ben de :) nasıl güzel kokardı, beni de çoook eskilere götürdün şimdi canım.
    Post yazarken böyle yazıyorum ben de. O anda aklıma ne gelirse tek bir hecesini değiştirmeden, zihnimden geçenler akıyor satırlara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gizemcim o pembe silgiyi burnuma yapıştırıp yaşayabilirim:) İlkokuldayken çok koklama kanser olursun diye bizi korkutmuşlardı. Bir yandan korkarken bir yandan da dayanamayıp koklardım:)

      Sil
  2. hehe :D
    evet bu silgileri ben de biliyoruuum.
    aah ah, benim de babam ayısını söylerdi zamanında :)

    YanıtlaSil
  3. Silgiyi görünce resmen kokusunu hissettim...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu silgiyi çok severim artık hiç bir yerde göremiyorum. Eski mahalle arasında kalmıs kırtasıyeleri gezmek lazım galiba:)

      Sil

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.