Sayfalar

2 Aralık 2016 Cuma

Ankara'da En İyi Kuaför

Benim için saç kestirmek, yenilenmek, moral bulmak demek. Tabi kötü bir kesim, aynanın karşısında ağlamama sebep de olabilir. Yani saçımın şekli şemali modumu çok değiştirir. İyi bir kuaför bulmak, aynı iyi bir falcı bulmak gibi benim için. Denk gelene aşk olsun:)

Bir arkadaşımın tavsiyesiyle keşfettiğim Özcan Bey benim gibi pimpirikli birini kuaför koltuğuna gönül rahatlığıyla oturmamı sağladı. İki senedir saçımı sadece Özcan Bey'e kestiriyorum. Bir kereye mahsus, yeni doğum yaptığım zamanlarda evde pijamalarla vs dolaşmaktan kendimi çok kötü hissedip, bebeği de uzun soluklu bırakamayacağım için, mahalledeki kuaföre saçımı kestirmiştim. Kesim kuaför dükkanındayken gayet güzel dursa da, eve gelip yıkadıktan sonra işler değişti. Sonuçta ben saça şekil verme konusunda beceriksiz birisiyim. Saçın kesimi öyle bir olacak ki; kuruturken kendisi hoş bir şekil alacak. Saçımı yıkadıktan sonra, Özcan Bey de kestirmediğime çok pişman olmuştum ama iş işten geçmişti bir kere. Biraz uzar uzamaz tekrar eski halime döneyim diye Özcan Bey de soluğu almıştım. Yine mutlu ayrılmıştım, yenilenmiş, tazelenmiştim. Hele yeni bir anneyseniz, bakımsız halinizden sizi kurtaran her detaya fazlasıyla müteşekkirsinizdir. Artık adresim değişmez.

Bu yazıyı neden yazıyorum? Bugün yine saçımı kestirdim, yine çok mutlu kalktım koltuktan. İyi bir kuaför bulana kadar, internette sürekli araştırma yapıyordum, yorumları okuyordum, Ankara'da en iyi kuaför nerede diye. Ben beni mutlu eden kuaförü buldum. Benim gibi arayışta olanlar olabilir diye paylaşmak istedim. Giderseniz benden selam söyleyin:)

Adres: Akademik Kuaför İlker Mh. 1024. Sk. No:1/A, Dikmen, Çankaya, Ankara 0312 478 41 32


10 yorum:

  1. aiy süper oldu, evime yakın acil durumlarda gidebileceğim bi kuaför arıyodum. ilk ihtiyaç duyduğumda burayı deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçenlerde bir arkadaşımı da götürdüm, o da çok memnun kaldı:)

      Sil
  2. keşke ankara da olsaymışım dedim :)

    zira ben ne zaman o koltuktan kalksam ağlamaklı oluyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Özcan bey ile tanışana kadar ağlamaklı kalkıyordum. doğru kuaförü bulmak insana gerçekten çok iyi geliyor

      Sil
  3. Şubatta Ankara'dayım inşallah, deneyeceğim, hele Almanya'da iyi kuaför bulmak.. Of...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ceren ben yoruma cevap verene kadar Şubat oldu, geldiysen zamanında olursa bir kahve içelim

      Sil
  4. dikmen yakın mı evineeeee :)

    YanıtlaSil
  5. evet Çankaya'dayım, karşısı Dikmen:) yakın sayılır

    YanıtlaSil
  6. Kuaför tavsiye etmeyi sevmem ama kesinlikle Houston kuaför, denemelisiniz.
    http://houstonkuafor.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merak ettim saçlarımı kestireceğim zaman deneyeyim

      Sil

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.