Sayfalar

27 Nisan 2018 Cuma

Lizbon'da Nerede Kalınır?

Lizbon'da bebeğimizle gittiğim için, otel yerine evde kalmayı tercih ettik. Ev ise şehrin tam merkezinde, markete vs yakın, her yere yürüyerek gidebileceğimiz Chiado bölgesinde idi. Linc sitesinden kiraladık. Evde bizim ihtiyacımız olabilecek her şey vardı. Tabak, tencere, tirbuşon, kadeh, ütü, bulaşık makinesi,kettle vs vs. 2 oda,1 salon. İki aile çok rahat kalır. İki aile giderseniz, ekonomik de olur.

Bir de ev öyle güzel döşenmiş ki evin dekorasyonuna bayıldım, sade ve zevkli, elimde olsa mobilyaları direk evime getirirdim. Eve ilk geldiğimiz gün bir de bizi çok güzel bir sürpriz karşıladı. Masada bir şişe şarap ve Lizbon merkezde bulabileceğiniz en iyi pastel de nata tatlısı. Bu evden çok memnun kaldık, nerede kalalım diye soran olursa diye, yazmak istedim. Sanırım fotoğraflar her şeyi anlatıyor...

Kaldığımız adres: Rua do Sol a Santa Catarina, 28 - 2B, 1200-455, Portugal
Apartmanın adı: Lisbon Inside Connect Apartment
Linc iletişim: http://www.linc.pt/ 
















4 yorum:

  1. Zevkle döşenmiş, keyif veren ev Lizbon'a yeniden gitme iştahımı arttırdı. Az ve öz yazınız için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek:) Beğendiğinize sevindim. Yorumunuz için teşekkür ederim

      Sil

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.