Sayfalar

4 Haziran 2021 Cuma

Sözcüklerini Değiştir, Hayatın Değişsin

Her düşüncemiz bir enerji, bizler düşüncelerimizle evrene enerji yayıyoruz. Bu yaydığımız enerji ile isteklerimizi de korkularımızı da gerçekleştirmek mümkün.  Evrene gönderdiğimiz enerjiler, kendisiyle aynı frekanstaki enerjiyi arar ve bizim düşüncelerimizle aynı frekansta olan düşünceyi bulur. Düşüncelerimizin gücüyle, yaşantımızda kendimiz ve başkası için ne düşünüyorsak onu kendimize çekeriz. Buna “çekim yasası” deniliyor. Düşündüklerimiz, gerçekleşmek zorundadır. Ne düşünüyorsak o oluruz. Ne ekersen onu biçersin cümlesi bence çekim yasasını özetliyor.

Burada kendimin de uygulamaya çalıştığı bir uygulamadan bahsetmek istiyorum. Bilinçaltımız –me,-ma’lı cümleleri tanımıyor. O yüzden kurduğumuz cümleler olumsuzluk içermemeli. Çünkü bilinçaltı –me,-ma ekini ayırmadan, ne söylüyorsak, ona odaklanıyor. Ben de cümlelerimi değiştiriyorum. Mesela;

“Kanser olmak istemiyorum” demek yerine “Ben çok sağlıklıyım” diyorum.

Yani olumsuza odaklanmak yerine, neyi, hangi durumu istiyorsanız onunla ilgili cümleler kurun ve evrene bilinçaltınızla bu mesajları gönderin, frekansınızı olumlu düşüncelerle yükseltin. Yüksek frekansınız da evrendeki diğer yüksek frekanslarla buluşarak, hayatınıza olumlu yansımalarını getirsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.