Sayfalar

1 Mart 2011 Salı

Bloguma Dokunma

Sonunda bir blogumuz kalmisti dokunmadiklari. Buyursunlar! Kan beynime sicradi bir ara, blogumda mahkeme karari ile erisim engellenmistir yazisini gorunce. Bu ne yaaa? Kimi cezalandiriyorsunuz? Digiturk'e tamam hak veriyorum da bu bagciyi dovmek degil mi? Burasi benim adresim, ayni ev adresim gibi. Degistirmek istersem ben degistirmeliyim. Dusunsenize, bir gun eve geliyorsunuz, evinizin, hergun kapisini actiginiz kapinizin kilidi degismis. Burasi benim kafami dagittigim, sevdigim, uzuldugum seyleri paylastigim yer. Burasi sizlerle bulusma yerimiz. Tanimadigim bir suru insan, okudukca arkadasim oldu. Eve gelir gelmez ilk isim blogumu acmak, arkadaslarim ne yazmis diye bloglarina bakmak. En cok da buna uzuluyorum yaaa... Sanki simdi cil yavrusu gibi dagilacagiz. Ne olur ne olmaz diye ben de blogumu yedekledim ama blog tamamen kapanana kadar buradayim. Bir yerlere gitmem. Ama sorun zaten blogu wordpress'e tasima veya blabla.com adresi almak veya ktunnel ile olayi cozmek degil. Sorun zihniyette. Simdi soruyorum...Blogumuzu kapatiyorsunuz da zihnimizi nasil kapatacaksiniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.