Sayfalar

28 Şubat 2011 Pazartesi

Motosiklet Fuari

24-27 Subat arasinda Istanbul'da motosiklet fuari vardi. Ben de ancak dun gidebildim. Esim motosiklet tutkunu olunca, ben de pesinden bir o yana bir bu yana...Inanilmaz kalabalikti. Bana gecen seneye gore daha kalabalik gibi geldi. Giris kuyrugu disariya tasmisti. Motosiklet icin olup bitmesem de Harley Davidson bolumune gittigimde, ben bile kendimi kaybediyorum. Bazi modeller var, sanki araba konforunda. Koltuk isitmasi, muzik sistemi, yumusak koltuklar....Allaaaa:) Motosiklette artci iseniz(yani benim gibi arkada oturuyorsaniz) belirli bir sure sonra kendinizi saksi gibi hissedip, sikilabilirsiniz, o yuzden muzik sistemi bence sahane... Motosiklet ile ilk bir kac saat gercekten keyif aliyorum, ama saatler gectikce, sikilmaya basliyorum. Hatta bir keresinde motosikletteyken uyumusum. Zzzzzz! Nasil uyursun demeyin, ben de diyordum, deli misiniz, olursunuz diye... Ama oyle tatli tatli insanin uykusu geliyor ki...Offff....
Neyse bu motosiklet fuarinda bazi motosikletlere ben bile bittim. Koltuk sanki ucak koltugu... Tabi fiyatlari da araba fiyati gibi. Benim begendiklerimden bir tanesi de 50.000 Euro idi.
Vallahi agzim dustu, birileri toplasin:)

1 yorum:

  1. Ben de mororda uyuyanlardanim vallahi:). holdonlife.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.