Sayfalar

26 Şubat 2011 Cumartesi

Hediye Cekilisimin Sonuclari

Yaaa sansi mi ne bilmiyorum. Blogumu goruntuleyemiyorum. Bir de hediye cekilisimin son gunuydu bugun. Hediye cekilisinin sonlanacagi gun, blogumun goruntulenememesine hem cok uzuldum, hem de mahcup oldum. Kac saattir cozum yollari icin bir suru sey okuyorum netten. En sonunda ktunnel'den girebildim. Ben blogumu goruntuleyemiyorum, sizler de bu yaziyi gorebilecekmisiniz bilmiyorum. Umarim yazilarimi sizler okuyabiliyorsunuzdur. Ufff bu benim ilk hediye cekilisimdi. Bu kadar hevesli iken, bloguma erisememek...Uzuldum iste:(
Ktunnelden blogumu goruntuleyebildigim anda butun isimleri yorum sirasiyla excele kaydettim. random.org'dan da cekilisimi kendi kendime yaptim. Ben bir kurdele keserim diyordum ilk hediye cekilisim oldugu icin:) Kismet iste :(
Gelelim hediyeleri kazananlaraaaaaa!!!!

1- La Joie'den atki bere takimi- Cilgin Eltiler- http://cilgineltiler.blogspot.com

2-Stradivarius ayakkabi-Yildiz-http://yildizlimakyaj.blogspot.com

3-Accessorize cuzdan+kupe(markasiz)-Deniz Yilmaz

Umarim begenirsiniz hediyeleri, gule gule kullanin simdiden:)Kargo ile gonderebilmem icin adreslerinizi bana e-mail atabilirseniz cok sevinirim.
birazhayat@gmail.com
Dun gece blogumda problem varken, acayip stresliydim. Gecenin bir vakti, kimsenin aklina soru isareti gelmesin diye hediye cekilisim ile ilgili ekran goruntulerimi aldim. Iste, hediye cekilisim ile ilgili ekran goruntuleri;

10 yorum:

  1. Kazanan arkadaşlar hayırlı olsun güle güle kullanın çok da gülmeyin ki millet sizi deli zannetmesin :-)

    YanıtlaSil
  2. Kazanmışım:) Bilgilerimi mail attım teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. kazananlara tebrikler:)
    ben de blogumu görüntüleyemiyordum, ki sanırım çoğu kişi blogları açamıyor birkaç gündür, fakat internet ayarlarına aşağıdaki DNS no.larını yazarsan görüntüleyebiliyorsun, bende çalışıyor şu an.
    yeğlenen: 156.154.70.22
    diğer: 156.154.71.22

    YanıtlaSil
  4. neden öyle oldu acaba neyse yorum yazdığıma göre ben görüntüleyebiliyorum, düzelir inşallah canım üzülme : )

    YanıtlaSil
  5. merhaba,çok teşekkür ederim,çok mutlu oldum:) bilgilerimi yolladım
    sevgilerrrrrrrrr:))

    YanıtlaSil
  6. tebrik ederim şansınız daim olsun...

    YanıtlaSil
  7. cılgın eltilerde heryerde hediye kazanıyor valla helal olsun bi bize çıkmadı :D

    YanıtlaSil
  8. Prenseslerim:Bence de gule gule kullansinlar

    Deniz: Adresini aldim, yarin yolluyorum, gule gule kullan simdiden

    Damla(Sweepstake Lover): Hizir gibi yetistin. DNS ayarlarini degistirdim. Bloguma kavustum. Cok sagol.

    Gok: Sayende en azindan okunuyor diye anladim. Duzeldi sonunda:)

    Cilgin Eltiler: Mutlu olduysaniz ne mutlu bana. Adres bilgilerinizi aldim. Kargoya verecegim.

    Zeynep78: Sanslilari ben de tebrik ediyorum

    Kirmizi Taban: Sans demek ki. Baska hediye cekilislerinden kazandiklarini sayende ogrendim. Random.org ile yaptim cekilisi. Kimsenin aklina bir sey de gelmesin diye, ekran goruntulerini koydum. Yaa verdigim hediyeler, hediye kazananlari mutlu ediyor diye acayip mutlu oluyorum, ama bir yandan kazanamayan diger kisilere de cikmadi diye uzuluyorum. Nasil bir ikilem bu?

    YanıtlaSil
  9. bende yeni pc mi açtım maili görünce çook sevindim bilgilerimi yolladım
    çoooook tşk.ler

    sevgiler

    YanıtlaSil
  10. kazanan arkadaşlar güle güle kullansınlar.

    bende bu gün itibari ile dayanamayıp dns leri değiştirerek ulaşmaya başladım. umarım en yakın zamanda bloglarımız eskiye döner.

    YanıtlaSil

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.