Sayfalar

21 Şubat 2011 Pazartesi

Baktikca Acikiyorum

Yeni bir blog kesfettim. Oburcan ile (G)astronomik Seyahat. Blog sahibi ozel bir sirkette calisan, kendi deyimiyle lezzete duskun biri. Blogunda gittigi yerlerin, yedigi yemeklerin, mekanlarin fotograflari var... Fotograflar oyle boyle degil. Su aralar yediklerime dikkat ettigim bir donemdeyim. Her seyin haslanmisini ve yagsizini yiyorum. Esasinda beynime diyet yaptirmaya calisiyorum. Cunku ben tam bir yemek delisiyim. Guzel olan bir yemegi Mmmmmm!!!!Ohhhh!!! diye diye keyifle yerim. Simdi ise pazi, ispanak, lahana gibi seyler yemege calisiyorum. Istesem de bu sesler cikmiyor benden. Olmuyor cunku gozum doymuyor:( Tam yemek hayalleri ile internette gezinirken, Oburcan'i kesfettim.Fotograflara baktikca canim cekti. Mmmmmmmm!Yami yami:)
Bu haftasonu da esimin ailesini ziyaret ettik. Bu siteyi daha onceden kesfetmis olsaydim. Kesin blogda yer alan bir kac mekana gider, yemeklerin tadina ben de bakardim. Simdi blogunu izlemeye aldim. Kendime Ankara'da Ziyaret Edilmesi Gereken Yerler listesi hazirlayacagim. Gittikce burada sizinle de paylasirim:)
Fotokaynak

1 yorum:

  1. dayanamam bennnn hiç bakamsaydım keşkeee atlasaydım bu postuu:)))oburcan bloğunada bakmasaydımmm...

    YanıtlaSil

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.