Sayfalar

3 Şubat 2011 Perşembe

Behzat C.

Esim Ankara'li ve Ankara delisi:) Mezun olup ben Istanbul'da is bulunca, sagolsun O da Istanbul'a gelmisti. Burada bir bucuk sene yasadiktan sonra, yok Istanbul'un trafigi, yok Istanbul karmasasi derken, durdu durdu Yasemin ben Ankara'ya donuyorum dedi ve adam gitti:)Evlenene kadar olan surede Ankara-Istanbul resmen mekik dokuduk.Kamil Koc'taki filmleri kacinci tura dondum, bir ben bilirim bir de muavinler:) Neyse evlenmeye karar verdik. Onumuzde iki secenek vardi. Ya O gelecekti, ya da ben gidecektim. Isim dolayisiyla esim ikinci kez atladi geldi Istanbul'a. Bu sefer farkli olur dedik, belki sever. Ama neredeeeeee? Arabanin onune biri park etse, sanki Ankara'da olmayacaginin garantisi var:) , basliyor Istanbul'a :)
Simdi bir dizi basladi. Behzat C. Bu dizi ilk basladiginda kesin bunlar la'li konusuyordur dedim, merak ettim, internetten ilk bolumunu izlemeye basladim. Sonra esim geldi, hayati boyunca Bizimkiler haric bugune kadar baska bir Turk dizisi izlememis biri olarak, kro musun sen, ne izliyorsun dedi:) Neyse dedim kapattim. Sonra aradan bir kac hafta gecti. Bizim ki Yasemin simdi bir sey izleyecegim ama sen sakin gulme dedi, haliyle ben de acayip merak ettim. Isin asli sonradan ortaya cikti, bizimkinin arkadaslari soylemis Behzat C. diye bir dizi baslamis, Ankara'da geciyor diye. Bizim ki anahtar kelime Ankara'yi duyunca, gozleri fal tasi gibi acilmis... Neeeee Ankara mi demis? Sonrasi malum, dizi Ankara'da geciyor ya esim de hergun Ankara'yi ozleyen biri olarak Pazar gunlerini iple cekiyor. Acikcasi ben de:) Diziye karsi onyargiliydim en  basta. Ne bileyim ismine bile takmistim, oyle isim mi olurdu Behzat C. Dizi esasinda cok siradan. Ne bileyim her gece Digiturk'te CSI'in biri bin para iken, Behzat C. de neydi? Ama oyle degil iste. Bu dizi bir degisik. Karakterler cok siradan, oyle yakisikli falan da degiller, polisim ornek olmaliyim derdiyle mesaj kaygili diyaloglar yerine, gayet icten, hatta bazen kufurun kalaylisina kacarak konusuyorlar. Yan karakterler oyle unlu tipler de degiller. Ama her biri kendine has bir kisilik. Mesela, Harun karakteri normalde hayatinizda tahammul edemeyeceginiz bir tip iken, bu dizide aciksozlu ve saf bir kisiligi olmasi sebebi ile bu karakteri seviyorsunuz. Bu dizi bizi fena sardi, simdi Pazar aksamlarini iple cekiyoruz. Esim isi iyice abartti. Reklam aralarinda da eksisozluk'u takip ediyor, kim ne demis diye. Diziye habire yorum yagiyor. Dizi tuttu galiba:) Benim asil tuttugum, dizideki diyaloglar... Eksisozluk'ten secmece yaparak yaziyorum. benim sevdiklerimi:)

harun: nereye gidiyoruz amirim?
b.ç: ebenin amına.
harun: hep vaat, hep vaat. hep gideriz diyor, hiç götürmüyor.
===========
üniversite öğrencisi : pis faşistler defolun üniversiteden
harun : ne faşisti lan cinayet büro
==========
harun: ama seni ben seviyorum, o sevmiyor. gerçek aşk şudur budur.
eda: olmaz harun, yapamam. olmazz..
harun: ben senin için sabahlara kadar past kontinyus tens çalıştım edaa!!
eda: ....
==========
- ekmek, kuran, mushaf, çarpsın komserim
- onlar çarpmaz la .. ben çarparım ..
fotokaynak

2 yorum:

  1. Diziyi sonradan keşfedenlerden biri de benim :) Behzat Ç'nin karakteri müthiş, geçen hafta sezon finali yaptılar ve final diğer dizilerden bin kat daha iyiydi. -Bekliyoruz başlamasını :)

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle muthis bir dizi. Turk dizilerinden oldukca farkli. Sezon finalini daha yeni izledim. Senaristi taaaa basindan beri boyle kurgulayabildiyse adamin onunde saygiyla egiliyorum. Ben de bir an once baslasa diyenlerdenim

    YanıtlaSil

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.