Sayfalar

14 Şubat 2011 Pazartesi

Insan Olun Insan!

Sagolsun bir komsu var apartmanda, evde ne izliyorsa, mubarek sanki bizim evde izliyor, nasil televizyonun sesini aciyor...Insanlar apartmanda yasamayi, baskalarina saygili olmayi ne zaman ogrenecek acaba? Evlerinde bir de ses sistemi var, basi aciyorlar, evde biz Azer Bulbul oluyoruz, cumleten kapi duvar titriyoruz. Belki farkinda degillerdir diye bir kere ciktim en kibar halimle uyardim. Insan azicik dikkat eder. Bir de direk ust katimiz degil, onun da ustu. Yuh artik! Birazdan yine cikacagim ya sabir cekiyorum! Sahika'nin deyisiyle....`Aaaa....Kalitemi bozdurtmayin bana!'....
Ozetle, buradan sesleniyorum...Farkinda olmadan gurultu yapanlara, bizim komsulara...Insan olun insan!
fotokaynak

3 yorum:

  1. o komşudan bizim apartmanda da var :O

    YanıtlaSil
  2. cnm ya evlendik evleneli ne yazıkki tam 3 ev değiştirdik, her evde ayrı bir dert yaşadım bende. zaten evde iki kişiyiz ev sessizlikten ölüyo, millet için en iyi komşu modeliyiz, şükredip biraz dikkat etseler olmaz sanki??? ilk evde üst katta her daim koridorda futbol oynayan 4 erkek kardeş ki bunların en büyüğü 17 en küçüğü 6 yaşında idi, ikinci evde üst katta her sabah 7 de ev temizlemeye başlayıp öğlen 1de bitiren bir teyze vardı ki evde kızıyla iki kişi nasıl kirletiyolardı evi hiçbi fikrim yok:) bu son evde ise, yan apartmanla duvarlarımız birleşik. evde 40cmlik yalıtım olmasına rağmen, bizim yatak odamıza yan evin "genç oğlan"ının odası denk gelmekte ve hergün arabesk eziyeti çekmekteyiz ki şarkılar beyazın damar damar üstüne bölümünde çıkacak cinsten... hayatımda hiç duymadım..ve ben bu eziyeti o zor hamilelik döneminde ve ilk doğum zamanımda çok zor atlattım. şu 1 aydır ses gelmiyor artık bilmiyorum artık gence bişi mi oldu?? :))) en sonunda bi bahçeli ev bulup ben bundan istiyorum diyip çıldırcam herhalde:D

    YanıtlaSil
  3. Gok: Demekki her apartmanda bir ariza cikiyor:(

    Sinem: Senin duruma cok uzuldum, evlenir evlenmez 3 ev degistirmek!Vay canina.Ev ara, tasin, yerles ve bir daha tasin:( Seninki de ne sanssizlik yaaa! En cok da hamilelik doneminde yasadiklarina uzuldum. Bahceli ev ileride ben de istiyorum, belki komsu oluruz:)

    YanıtlaSil

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.