Sayfalar

21 Şubat 2011 Pazartesi

Roma'ya Askimi Kilitlemeye Gidecegim

Roma'da batil bir inanc varmis. Asik oldugun adamin/kadinin adini bir kilide yazip demir parmakliklara astiktan sonra, anahtarini atiyormussun. Boylece bu ask birbirine kilitlenmis oluyormus...
Batil inanc mi? Evet fazlasiyla batil. Boyle seyleri normalde yapar miyim? Hayir kesinlikle yapmam......Ammmaaaa velakin bu batil inanci cok sevdim, fazlasiyla romantik buldum. Roma'ya gidince ben de bir kilit alip, sevdigim adamin adini yazip, asar miyim???? Bence kesinlikle asarim.Hatta gitmisken Ask Cesmesi'ne gidip sevgilisi olmayan arkadaslarim icin de  para atarim. Benim de yakin bir arkadasim Italya'ya gittiginde Ask Cesmesi onunde benim icin para atmis. Italya'dan geldi, bir ay gecti gecmedi, ben sevgilim C. ile tanistim. Simdi de C. ile evliyim. Mantikmis, sacmalikmis hedeee bodooyeee kulaklarim kapali. Ben inandim bir kere:) Mayis ayinda ask sehrine gidiyoruz. Roma'yaaaa.... Kilidimi, bozuk paralarimi hazirliyorum:) Isim yazdirmak isteyen:PPPP
Fotokaynak

10 yorum:

  1. Oha ben sevdim yahu bunu! Batıl falan ama adamlar duvarlara sürtünüp, öpmüyorlar en azından, romantik bişi yapıyolar ee İtalya'ya yakışır (:

    YanıtlaSil
  2. Modafobik ben de bayildim. Italyanlar hakkatten romantik adamlar. Keske azcik bize de gecseymis.

    YanıtlaSil
  3. AAAAA, benim fotoğrafını çektiğim olay buymuş demeek! vay canına çok etkilendim şu anda, bir de kırmızıya boyamış bizim romantik bakar mısınız olaya!

    bkz.

    http://3.bp.blogspot.com/_sjPUCqajro0/TUSOJSZzxHI/AAAAAAAAAfQ/teqqRso-h0E/s1600/theromanholiday2+027.JPG

    YanıtlaSil
  4. Zeynep: Tahmin ediyorum ki sen de bendensin. Normalde amannnn diyecegimiz bir sey, amaaaa bu cok romantik. kesinlikle yaparim:)

    Lacivertojelikiz: Senin de linkini koydugun fotografini blogunda gormustum. Cok begenmistim. Tabi habersiz cektigin asiklari da:) Tabi o zaman detayli italya calismalarima baslamadigim icin anlamini bilmiyordum. Simdi ogrenmis oldum:)Otel veya konaklama icin bolge onerebilirsen cok sevinirim.

    YanıtlaSil
  5. seve seve :) biz Monte Carlo Hotel'de kaldık. Termini İstasyonuna 10 dk.lık yürüme mesafesindeydi ve açıkçası epey işe yaradı bu durum. Bölge olarak tavsiyem otelinizin Termini İstasyonuna yürüme mesafesinde olmasuna dikkat edin. Buradan hemen her yere rahatça gidebilirsiniz çünkü :)

    YanıtlaSil
  6. Lacivertojelikiz cok tesekkur ederim. Arastirmalara basliyorum:)

    YanıtlaSil
  7. madem ki roma'ya gidiliyor pizzarie bafetto da pizza yemeden,cafe farnese de özel farnese cafe içilmeden gelinmiyor,hatta bir tanede benim için içiliyor...

    YanıtlaSil
  8. Yasu kısa süre içinde Roma'ya gideceğimden, yapmış ve yapıyor olduğum çılgın araştırmalarım sonucu bu olayı görmüştüm veee kilidimi bile aldım:)Dönüşte sana ayrıntılı tüyoları veririm..
    Türkancım o cafeye de gidilip kahveler içilecek emin ol.
    Öpüyorum

    YanıtlaSil

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.