Sayfalar

23 Şubat 2011 Çarşamba

Temizlik Yaparken Sarap Icmek

Cok yorgunum. Gunduz isteyim, gayet yogun geciyor, aksam nasil oluyor anlamiyorum, eve geliyorum ev kadini oluyorum. Sanki kadinlarda sihirli bir dugme var, basiyorsun ev kadini, basiyorsun is kadini, basiyorsun anne, es vs vs... Ya ben mi kolay yoruluyorum? Bir turlu ne guzel zinde hissediyorum kendimi diye kalkamiyorum bu aralar. Her daim yorgunum. Depresyonda falan da olmadigima gore, bilemedim. Herhalde havalardan... Bahar gelsin istiyorum.  Baharda damarlarimda kanim baska turlu akar. Daha bir mutlu olurum ben, enerjim degisir. Amaaa bu Subatttttt:( Offff miskinlik yapmak istiyorum, battaniyeyi almak, televizyon karsisinda uyuya kalmak, saat kurmak zorunda olmadan:( Yaaa normalde bu hislerim bu kadar tavan yapmiyor, ama haftasonu icin annemler gelecek diye, mutfak islerine girdim. Haliyle pek bir yoruldum.Genelde insanlar yorulunca, is yaparken vs soyle bir kahvemizi icelim der, ben de bir ariza var. Ben boyle ev islerine giristigimde kendime bir kadeh sarap koyuyorum. Oyle guzel guzel isimi yapiyorum:) Ickiyle arasi olan biri de degilim. Yani hababam icelim durumum da yok. Ama temizlik yaparken bir kadeh sarap:) Yazarken bile pohaaaahhh diye guluyorum kendime. Ama hissiyati guzel yaaa, sanki ben o isten cok keyif aliyormusum da, anin tadini cikara cikara isimi yapiyormuscasina kendimi kandiriyorum.
Yaa sonuc degisiyor mu? Naynnnnnn! Deli gibi yorgunum iste, yataga zamkla yapismak istiyorum, bir daha da kalkmamak:) Neyse efendim, bu post da geceye kalmis oldu islerden. Radyoyu da actim, elimde sarabim, bu yaziyi yazar ben kacarim:) Hadi iyi geceler herkese...

3 yorum:

  1. Ev işinden sonra şarap....Enteresan:) Ben genelde kahveyi tercih ederim ama denemek de lazım :):)

    YanıtlaSil
  2. bir arkadaşım da temizlikten önce kafayı bulup öyle başlardı işe ahahha

    YanıtlaSil
  3. canımm bence bi tatile ihtiyacın var ve süper gelicek! ;) hem de sonra gelip bize yüzdükten gezdikten sonraki yorgunluğunla postlar yazıcaksınn:)

    YanıtlaSil

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.