Sayfalar

2 Şubat 2011 Çarşamba

Vu huuuu!

Daha onceleri bahsetmistim, uzun zamandir mesleki bir sinava hazirlaniyordum. Resmen kendimi kapatmistim, inek bir ogrenci olmustum. Her aksam deli gibi calismasam da vicdan denen merhametsiz pesimi birakmamisti. Arkadaslarim goruselim diye cagiriyordu ben ise olmaz sinavim var, sinavdan sonraya diyordum. Gitsem icim rahat etmeyecek, gitmesem aklim kalacak. Hababam celiskili durumlardaydim. Sonucta oturunca full konsantre olabilen bir tip de degilim. Biraz calis, biraz kim ne yazmis bloga bak, bir yandan deli gibi yazmak iste, bir yandan kizim kir dizini otur de kendi kendinle habire hesaplas. Offff! Neyse efendim, kac gundur odum kopuyordu, stres duzeyim tavan yapmisti, kesin kalacagim korkusu ile sivilce uzerine sivilce basmisti her yerimi...Ama ne oldu? Tall, grande, vendi...Bitti gitti:)
Sinavi gectim, gecti sonucunu ogrenir ogrenmez, acayip rahatladim. Ogrendigimden beri habire kendi kendimi
'ohhhh` derken buluyorum. Rahatlik bu. Butun gun, sabahtan beri, aksam icin hayaller kuruyordum. Aksam soyle guzel bir yemek ve guzel bir sarap...Ama neredeeeeee! Ben biraz ufak capli salaklik yaptim. Sanki 365 gunde baska bir gun yokmuscasina, saglik testleri icin randevuyu yarin icin almistim, iptal etmek de aklimin ucuna gelmedi. Seker testi falan da yaptiracagim icin, aksam 8 den itibaren hic bir sey yiyemiyorum. Tabi bu arada nasil oldu anlamadim ama  o saati  yemek yemeden coktan gecirdim. Seda Sayan diyor ya` Acim bacim ac' diye. Ben de oyle. Suan cok aciktim. Offf yarin olsun. Bir de bu haftasonu annemler evlendigimizden beri ilk defa bize yemege gelecekler. Hal boyle olunca hazirliklara basladim bu aksamdan. Ya iste is kadini, evde ev kadini. Nerede adalet ya! Guya aksam keyif yapacaktim. Bu aksam kendim icin yaptigim tek sey, bu postu yazmak. Erkek olmak vardi simdi:) Bir karis bostan, yan gel yat osman:):):)
fotokaynak

2 yorum:

  1. "Erkek olmak vardi simdi:) Bir karis bostan, yan gel yat osman:):):)"
    haha çok güldüm bu lafına :) geçmiş olsun sınav bitmiş testler de biter yarın akşam istediğin gibi yersin artık :))

    YanıtlaSil
  2. Geldi mi anneler.Sahi ne yemek yaptın?Yeni evli olduğuna göre şöyle bir tahmin edeyim mi? Mercimek çorbası,fırında tavuk,pilav, mantar sote, birde yeşil salata...Çayın yanında da tramisu.

    YanıtlaSil

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.