Sayfalar

24 Şubat 2011 Perşembe

Gelinlik Modasi

Bir kiz icin hayati boyunca en onemseyecegi ve uzerinde en cok dusunecegi kiyafeti herhalde gelinliktir. Yani aylar oncesinden gelinlik dergileri alinir, butun gelinlik siteleri tavaf edilir, hatta yerinde ziyaret edilir, es dost didisinin didisi durumunda yeni evlenmis kizlarin gelinlik fotograflarina facebookdan bakilir, o mu bu mu derken , yakinlasan gunlerin de baskisiyla, birazcik icten gelenle, birazcik es dost yonlendirmesi ile nihayet bir gelinlige karar verilir. Gelinlik secmek cok zor cunku bir kiz cocukluktan itibaren, farkinda olmadan acayip baski yer, cocuk daha oynarken gelinlik hayali kurar. Yas buyur, gercek gelinlik giyme yasi gelir, yandim allah durumu baslar. Cunku o gun ozeldir ve gelin de kendini prenses gibi hissetmek ister. Bence hakkidir da. Gecen sene evlenmis olmama ve gelinlik dugun gibi seylere de pek hevesim olmamasina ragmen, ben bile Pronovias'in internet sitesinde kac tur attim. Sonunda yine ilk begendigimi diktirdim ama karar verene kadar o mu bu  mu diye kafayi yedim. Pronovias'in en guzel yani sectiginiz modelleri deneyerek uzerinizde gorebiliyorsunuz. Bir ara baska bir modele aklim kaydiginda, esasinda bana hic yakismadigini gordum. Genellikle cok sade seyleri sevsem de; ben de gelinlik icin hafif kabarik bir model sectim. Gelinlik modelleri icin Pronavias'in sayfasini ziyaret etmenizi siddetle oneririm.Hatta randevu alip denemenizi de... Randevu sart, gecen sene Ankara ve Istanbul'da bir ay boyunca haftasonuna randevu bulamamistim:( Yani benden soylemesi. 2011 modellerinden sectiklerim...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.