Sayfalar

17 Şubat 2011 Perşembe

Betty

Uzun zamandir kahkul kestirmek istiyordum. Her seferinde kuafore elimde bilmem kimin fotosuyla gidip, tam bu kahkullu modelden istiyorum derken vazgeciyordum.Ne bileyim bir turlu cesaret edemiyordum. Bir de sacimi belime kadar uzatma fantezisi var bende:) Yani her seferinde sikilip kestirdigim icin, bir turlu upuzun goremedim sacimi. Ondan geliyor bu heves. Zaten iyice uzasin, sonra da kisacik kestirecegim :) Yani arasi yok! Gecenlerde yine sacimdan sikildim, yine kahkul arayislarina girdim. Ve her zaman takip ettigim Betty'nin fotograflarini kopyalayarak, kuaforde solugu aldim. Tabi buradaki fotograflar Betty'e ait. Simdi iyi ki kestirmisim diyorum. Baska da birsey demiyorum. Yeni sacimla ben cok mutluyum!

fotokaynak

9 yorum:

  1. kahkül bende çok seviyorum hem kullanışlı sıkılınca taç takıp ortadan kaldırabiliyorsun :)

    YanıtlaSil
  2. Gok ben de cok seviyorum kahkulleri ama kullanamam,beceremem hatta onumu goremem diyordum. Simdi bir fircaya bakiyor hersey:) Kirik tarak Yasemin

    YanıtlaSil
  3. bende cok istiyorum kahkul kestirmeyi ama bi turlu cesaret edemedim bi cilginlikta ben yapmak isterim ayrica benim saclarim belimde ama bakimi zor dus almak bi iskenceye dönusuyor ama bi turlu kiyamiyorum :))

    YanıtlaSil
  4. e.n.k. ben iyi ki kestirdim diyorum, normalde sacima kiyamadigim icin az az kestirim, kimsecikler farketmez.Simdi ise neredeyse herkes farkediyor:)

    YanıtlaSil
  5. bloğunda paylaştığını görünce kahküllü saçlarını ilk görenlerden biri olarak sana çok yakıştığını tekrar söylemek istedim :)

    YanıtlaSil
  6. güle güle kullan.bende çok istiyorum ama kahkül kestiremiyorum..

    herkesi bloğuma beklerim.. :))

    http://sutlugofret.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Turkancim cok tesekkur ederim:)
    Siyah sut, ben de uzun sure kestiremedim, sonunda kahkullerime kavustum. Siyah sut seni de izlemeye aldim bu arada.

    YanıtlaSil
  8. eminim çok yakışmıştır:))) maşallahhh

    YanıtlaSil
  9. Sinemcim cok tesekkur ederim

    YanıtlaSil

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.