Sayfalar

12 Şubat 2011 Cumartesi

Accessorize Indiriminden Payima Dusenler

Ben sezonda durup, indirim sezonunda cosanlardanim. Bir seyi eger ucuza almissam sevinirim. Sezonda alisveris magazasi da pek gezmem ammmma velakinnn indirim olunca dukkanlari tavaf ederim, nerede hangi urun ne kadara hepsini aklima kazir, sonra en begendiklerimi alirim. Bu sene de bir suru sey aldim indirim sezonunda. Tabi bu arada Accessorize'a da ugradim. Accessorize'in canta, ayakkabi vs gibi seylerini vasat bulsam da takilarini cok begeniyorum. Sezonda bir kolyeye 40 -70 arasi gibi para vermek isime gelmediginden, indirimi bekliyorum. Simdilerde % 70 indirim var. Normalde 39,5 olan kolyeleri, ben  tanesini 11,5'a aldim. Aldiklarimin benzerleri yeni sezonda da var. Belki bakmak isteyen olur diye fotograflarini koyuyorum. Almak isteyenler, indirim hala devam ediyor, Taksim'deki Accessorize'daki kuyruk da Mango'yu aratmiyor:)

2 yorum:

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.