Sayfalar

6 Mart 2011 Pazar

Kapali Carsi-Grand Bazaar

Haftasonu Kapali Carsi'daydim. Elimde fotograf makinem ile, avare avare Eminonu'nden basladim gezmeye. Her taraf turist kayniyordu. Amacsizca icimden hangi yoldan gecmek geliyorsa, o sekilde vardim Kapali Carsi'ya.Hava da cok guzeldi. Inanilmaz keyifliydi. Kahveci Mehmet Efendi'nin oradan gecerken, Turk kahvesi kokusunu icime ceke ceke gectim o sokaktan. Kapali Carsi enterasan bir yer. Bir suru ara sokagi var. Kapali Carsi'da kendimi Istanbul'da degilmisim de, sanki turist olarak baska bir yerde geziyormusum gibi hissediyorum. Kapali Carsi esnafi da hemen yoldan cevirmeye calisiyor insani turist zannedince. Turistlerde bizimkileri cozmus, hemen pazarliga basliyorlar. Ben de boyle yerlerde pazarlik yapilmasindan yanayim, zaten sattiklari fiyat illa ki sorunca indirecekleri fiyat. Neyse kendimi Kapali Carsi'nin ara sokaklarina biraktim, birkac fotograf cektim, yasadigim gunden keyif aldim...



3 yorum:

  1. kapalı çarşıda ben hep kayboluyorum insanın kafası dağılıyo oraları gezerken etrafına baka baka saatler geçiriyosun :))

    YanıtlaSil
  2. Gok ben de kayboldum zaten:) Biraz oraya biraz buraya bakayim dedim, gezdim gezdim, sora sora Bagdat deyip geldigim yolu Kapali Carsi esnafi sayesinde buldum:) Kaybolmak bence gezmenin keyifli yani

    YanıtlaSil
  3. hehe evet aynen öyle her kaybolduğumda bir şey keşfediyorum zaten :)

    YanıtlaSil

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.