Sayfalar

28 Nisan 2011 Perşembe

Dugun Fotografcisi-Sina Demiral

Dugun, nisan, kina gecesi vs gibi seylerde pek bir hevesim yoktu ama tek istedigim bir sey vardi. O da fotograflarimi Sina Demiral'in cekmesi idi. Tesadufen internet sitesini kesfetmistim ve ismini hafizama kazimistim. Evlilik fotograflarimizi sadece O ceksin istedim. Tabi istemekle olmuyor, nikah gunu gibi, cok onceden randevu almak gerekiyor, bizim de nikah tarihimiz bir cok sebepten dolayi son ana kadar belli olmadi. Nikah tarihini de zor buldum, artik kesin Sina Demiral'in ayni gun baska cekimi vardir diye, korka korka Sina Demiral'i aradim. Tesadufen o bir kac ay boyunca sadece o gun bosmus. Nasil sevindim anlatamam. Iyi ki Sina Demiral cekti fotograflarimizi.Inanilmaz rahat bir cekimdi. Herkese tavsiye ederim. nikah tarihiniz belli ise, vakit kaybetmeden randevu alin derim.

Not: Iki saattir kendi fotograflarimizi  koymak icin ugrasiyorum. Yuzumuz belli olmasin diye karartmalar yapiyorum. Sonra Sina'nin sitesinin linkini vereyim derken, sitesinde o muhtesem fotograflari gordum. Inanilmaz guzel fotograflar var. Bir saattir de fotograflara bakiyorum. Bizim fotograflari da sitede gorunce, kendi fotograflarimizdan vazgectim. En begendigim fotograflardan bir tanesini sizinle paylasayim istedim.
Umarim begenirsiniz, begendigi bir seyi herkes ile paylasan biri olarak, mutlaka bunu da paylasmaliydim. Unutmayin, bu ozel bir gun ve geriye sadece fotograflar kaliyor. O fotograflar da guzel kalsin degil mi:)

7 yorum:

  1. paylaşım için sağol evlenecek olan yakınlarıma önercem hemen:)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, sen çok önceden benim izleyicim olmuştun biliyorum ama ben blogun olduğunu bilmiyordum, bakıyorum beni izleyen herkese halbuki ama atlamışım. kusura bakma. Neyse, geç olsun, güç olmasın demişler. Takipteyim.. :)

    www.denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. CMOS ne demek canim benim:) Paylas paylas pisman olmazlar

    YanıtlaSil
  4. Denizcim hosgeldin bloguma:) Ben de senin blogunu keyifle takip ediyorum. Boyle yeni bloglar kesfetmek cok guzel. Gittikce buyuyoruz:)

    YanıtlaSil
  5. Canım Sina benim ikizimin arkadaşı. Fotoğraf çekme photoshop kullanımı gibi bir çok şeyi ondan öğrendi ve ben de düğün fotoğraflarımızı ona çektireceğim :) onun gibi yeteneli birisi hakkında böle güzel yorumlar okudukça daha da mutlu oluyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Giz, kardesin cok sansliymis, fotograf cekme ve photoshopu ogrendiyse sen de yasadin demek:) Etrafimizda iyi fotograf cekenlere her zaman ihtiyacimiz olur. Hele bu kisi kardesimizse tadindan yenmez. Dugun fotograflarini Sina'ya cektirmek de bence en isabetli karar dugun icin:)

    YanıtlaSil
  7. www.ziyaozdemir.com düğün fotoğrafçısı ziyaret etmenizi tavsiye ederim

    YanıtlaSil

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.