Sayfalar

22 Nisan 2011 Cuma

Bahar Gelsin

Onceden yagmuru severdim. Yagmur yaginca, yayilan toprak kokusu, bir nevi ic arinma, temizlenme gibi gelirdi. Yagmurda yurumek, damlalari uzerimde hissetmek, yasadigim andan keyif almakti. Ama artik o kadar cok yagmur yagiyor ki... Semsiye tasimaktan nefret eden bir insanim, baskalarinin kasini gozunu yaracagim diye korkarak tasirim.Son iki senede bir kac tane semsiyeyi ruzgarda parcaladim, akillandim, gittim kocaman semsiye aldim. Iyi halt yedim.Bu haftalar habire bulutlara bakiyorum, yagmur yagdi yagacak diye semsiyesiz cikamiyorum, koskaca semsiyeyi tasidigim icin, yagmur yagmadigi zaman bozuluyorum, az daha bahar gelmezse depresyona girecegim diye korkuyorum. Bu Cuma'ya gittim, gelicem'e benzemez diye gunes duasina cikiyorum. Gunesli gunleri, tiril tiril giyinmeyi, sadece bir ceket alip cikmayi, babet giymeyi istiyorum. Off sacmaliyorum, sadece bahar gelsin istiyorum...

3 yorum:

  1. aynen bende senin gibiydim :)
    bu yil o kadar zorlu bi kis yasadik ki burda suan gunesin hafif isitan ama yuz gulduren isigini öyle mutluluk veriyor ki hic gitsin isteiyorum :))
    darisi sizin oralara..

    YanıtlaSil
  2. Gunes duana destek veriyorum ben de;))

    YanıtlaSil
  3. e.n.k. Isvec herhalde daha soguktur. Size gunes gelmis, sira bizde:)

    SvGLove:Oleyyy duamiza bir kisi daha eklendi:) Gecen gunlerde yazdigin bir postta seni askili giymis gorunce icim acildi. Hatta arkadaslarima bile soyledim. Italya'ya yaz gelmis diye. Oh ne guzel, gelsin gunesli gunler:)

    YanıtlaSil

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.