Sayfalar

12 Nisan 2011 Salı

Kalk kizim silkelen

Bazen kendimi iki kolumdan tutup bir silkeleyesim geliyor.Amac belli aklim basima gelsin diye, kalk kizim silkelen diyorum kendime. Master yaptigim donemde her gun is ve  her aksam hafta ici ders vardi. Aksam 22:30'dan sonra eve vardigimda, her gece ruhumu teslim ettigimi dusunuyordum. Evin kapisindan girdigim an pilimin bittigini iyice hissediyordum. Sonrasinda insani ihtiyaclar, yemek, dus ve zoraki ihtiyac odev,sinav...Sonra bakmisim gece 00:30 olmus. O zaman diyordum ki 'Ah bir 5'de cikmaya baslayayim eskisi gibi...Neler yapacagim neler...Her hafta sinema, her hafta bir kitap ve her hafta arkadaslar...Master bitti. Ne oldu? Al iste yine gece 00:30 oldu. Kendimi bir pataklayasim var, diyorum ki kalk kizim silkelen, bir kendine gel!
fotokaynak

5 yorum:

  1. o zaman ben diyorum senin icin 'kalk kizim silkelen'
    kendi soylemen kadar etkili olmaz belki ama bazen disardan gelen mudahaleler de yetebilir ilk adimi atmak icin:)

    YanıtlaSil
  2. Gulsemincim tesekkur ederim. Silkelenmeye basladim. Gecen hafta sinemaya gittim. Kaybedenler Kulubu. Detaylar baska bir posta:)

    Mia Wallace, Oleyyy ilk mimim:)Ama ruh halimi yansitacak seyi biraz dusunmem lazim. Bulur bulmaz yeni bir postta paylasacagim

    YanıtlaSil
  3. Hadi hadi silkelen yahu! :)

    YanıtlaSil
  4. Modafobik: Silkelendim diyorum ama bir bakiyorum yine ayni ben. Cozdum kendimi yagmurlu, karanlik havalardan bu umarsiz hallerim..Baharin gelmesini bekliyorum

    YanıtlaSil

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.