6 Mart 2014 Perşembe

Tomato Fresh Italian

Son zamanlardaki en büyük keşfim Tomato Fresh Italian. Ankara'da şuana kadar en beğendiğim restoran diyerek iddialı bir şekilde cümleme başlayabilirim. Girer girmez mekanın ambiyansı bana buranın havası başka dedirtti. Geniş tavanlar, ferah alanlar...Restoranda her şey en ince ayrıntısına kadar düşünülmüş. Ve işin ilginç yanı bu restoranın açılalı daha bir ay bile olmamış ama sanki yıllardır burası var, işte öyle bir şey!!!

İlk başta zeytin&zeyinyağı ile muhteşem ekmekler geliyor. Menü birbirinden cezbedici ürünlerden oluşuyor. Çok yeni bir mekan olmasına rağmen, domates çorbasının ünü almış yürümüş. Bilerek gittiğim için hemen taş fırında domates çorbası sipariş verdim. Eşim de sebze çorbası söyledi. Çorbanın sunumu da güzeldi, tadı da. Zaten mekanın adında da domates geçiyor, siz oradan bir çıkarımda bulunun artık:)


Ara sıcak olarak da ızgara sebze söyledik. Rejim yapanlar için çok lezzetli bir seçim, şu aralar ne kadar dikkat etmeye çalışsam da böyle güzel restoranlarda bir amannnn diyerek siparişimi veriyorum:)


Yemek olarak da taş fırında lazanya ile makarna siparişi verdik. Lazanya çok güzeldi, makarnanın adını tam hatırlamıyorum ama içinde limon aroması vardı ve muhteşemdi.Ayıla bayıla yedik.



Son olarak da tiramisu siparişi verdik. Tiramisuya ise bayıldım. Uzun zamandır yediğim en güzel tiramisu diyebilirim. Ankara'da İtalyan restoranlarını yazmaya devam ediyorum ve bu İtalyan restoranını gönül rahatlığıyla öneriyorum. Hafta içi de hafta sonu da dolu oluyormuş, o yüzden rezervasyon yaptırmadan gitmemenizi öneririm.


Ve fiyatlarını merak edenler için menünün fotoğrafları:
 





Yoğun bir saatte gittiğimiz için mekanın fotoğraflarını çekemedim. Sadece bir kare:

Ve gitmek isteyenler için adres: Park Caddesi. No:15/A Çayyolu Ankara
Tel: 0312 219 00 19
Web: http://www.tomatofreshitalian.com/

7 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. En yakın zamanda deneyin, bence sen burayı seversin:)

      Sil
  2. Burayı çok merak ediyoduuuum! Kesin denicem=) Benim İtalyan restoran favorim Piola, sonra Mezzaluna^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Piola'ya ben henüz gidemedim. Oraya özellikle yurt dışında sürekli sipariş verdiğimiz ama buralarda bulamadığımız sgroppino yu denemek için gitmek istiyorum.

      Sil
  3. Sunumları gayet güzel görünüyor

    YanıtlaSil
  4. yummy!!!
    Great pictures.
    If you want, we can follow each other. Kisses
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Merak ettim burayı, gitmek lazım :)

    YanıtlaSil

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.