Sayfalar

26 Ekim 2013 Cumartesi

Biscotti Mia

Ankara'da tam anlamıyla rafine ürünler çıkaran, dekoru ile burayı zevkli insanlar işletiyor dedirten küçük ve sevimli bir yer Biscotti Mia. Biscotti'nin anlamı İtalyanca'da kurabiye demekmiş. Biscotti Mia'nın şefi Merve Gültan, diplomalı ilk Türk bayan aşçı. Lezzetlerde payı büyük.

Burası adeta kendinizi Avrupa'da hissettirecek bir mekan. 2006-2010 yılları arasında Filistin Caddesi'nde hizmet veriyorlardı. 2010'dan sonra, Gaziosmanpaşa semtindeki Uğur Mumcu Caddesi 37/6'ya taşındılar. Biz bir pazar günü gittik, kitaplarımızı aldık, rahat koltuklarına kurulduk, bir yandan evimizde gibi hissederken, bir yandan da lezzetli poğaçalar, pastalar eşliğinde misafirlikte gibi çok güzel ağırlandık. Çalan müziğin ses ayarı çok kıvamında, dolayısı ile çalışmaya da bir şeyler okumaya da izin veriyor.

Şimdi baştan söyleyeyim, bu post lezzet patlaması içerir, fotoğraflara baktıkça, soluğu Biscotti Mia'da almak isteyebilirsin. Sonra yok ben duymadım, görmedim olmasın: )


Öncelikle ürünler el yapımı, dolayısı ile gittiğinizde bol miktarda aynı üründen bulamıyorsunuz. El yapımı oldukları için de oldukça lezzetliler. Poğaçalar, paniniler, sandviçler, pastalar, tartlar gibi enfes, parmak ısırtan ürünler var. Zaten göre göre seçebiliyorsunuz, bence işin keyifli kısmı da burada, hepsinin önünde ağzının suyu aka aka beklemek ve sonunda zor da olsa seçim yapmak...Ne seçersen seç aklın diğerlerinde kalmaya devam edecek benden söylemesi.






Ayrıca gitmişken buranın ev yapımı limonatalarından içmelisiniz. O kadar lezzetliydi ki nasıl bitirdik anlamadık.

Bence Biscotti Mia Ankara için en keyifli mekanlardan biri. Bir arkadaşınız ile sohbet etmek istediğinizde veya kitap okuyup biraz kafa dinlemek istediğinizde tercih edebilirsiniz. Zaten birbirinden güzel ürünler, gününüzü daha keyifli hale getirecektir.

Biscotti Mia:
Adres: Uğur Mumcu Cad. 37/6 Gaziosmanpaşa Ankara
0312 436 51 00
http://biscottimia.com.tr/

6 yorum:

  1. Ahh lulu ahhh !!! hem orada sizin gibi oturup kitap ve çay keyfi yapmayı hayal ettim kiii bu çookk düşük bir ihtimal..ortada dolaşan bir afacan varken :D Hem de tam hayal ettiğim tarzda bir mekan diye iç geçirdim..El yapımı herşey süper..gitmeliyizzzz :) sevgiler canıım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çınar'ı bir gün annenlere bırakıp bir saat kaçamak yapabilirsiniz. Gerçekten o bir saat birkaç saate bedel olacaktır. Burası benim de hayalini kurduğum yer tarzında. Küçük ve şirin. Gidilecekler listene not al, umarım en kısa sürede fırsatını bulup bu leziz ürünleri denersiniz

      Sil
  2. her şey çok leziz ve bol kalorili görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım hem leziz ve her güzel şey gibi bunlar da kalorili:)

      Sil
  3. Ne zamandır benim de aklımda Biscotti Mia. Hatta geçen kış gidecektim bir aksilik çıkmış gidememiştim. Ama bu kadar ayrıntılı bir yorum okumamıştım. Çok hoş bir yere benziyor, umarım en yakın zamanda ziyaret ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yıllar önce Filistin Caddesi'nde gitmiştim. GOP'a geçtiklerinden beri hep aklımda olsa bile uğrama fırsatı bulamamıştım. Gelince haber ver birlikte gidelim.

      Sil

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.