Gecen sefer de basima gelmisti. Ama neymis insan hatasiyla akillanmayabiliyormus. Olayi soyle ozetleyeyim. Gecen sene cheapsmells sitesinden kozmetik urunleri siparisi vermistim. Sitede gonderim suresi olarak belirtilen 20 gunu de gecirdikten sonra, mail atarak durum hakkinda bilgilendirmistim. Onlar da tekrar gonderdiklerini soylemisti. Ikinci kez gonderilen urunler de elime ulasmamisti. Tekrar 20 gunluk bekleyis ve bir suru yazismadan sonra, parami iade etmislerdi.
Bu sene hem kendime hem onlara ikinci bir sans vermistim. Tekrar hevesli hevesli siparislerimi verdim. Bekledim bekledim ve 20 gun geldi gecti, maillesmeye basladik yine. Urunlerim guya yollanmis ama elime ulasmamis. Bir de mailde demezler mi adresinize yolladigimiz urunlerin elinize ulasmamasi sebebi ile bir daha size urun yollamayacagiz diye, paranizi iade ediyoruz diye. Guya kibar kibar yazmislar ama nasil sinir oldum anlatamam sanki urunleri alip alip urunum gelmedi demisim gibi hissettim. Diyecegim odur ki bir daha cheapsmells benim icin bitmistir.
Ne biçim iş bu yahu:) Bir daha size ürün yollamayacağız demek ne demek nasıl bir satış politkası:D Müşteri sensin ama onlar bunun farkında değiller:D
YanıtlaSilabartmışlar.
YanıtlaSilcok profesyonelce
Inanirsak olur bence, aynen oyle bu ne bicim satis politikasi, git bir arastir kargoya gonderen olarak elime gecmis mi bir kontrol et degil mi ya ?
YanıtlaSilKova Kadiniyim Ben, bence de abartmislar ama biraz fazla kacti sanki kantarin topu. Haksizmiyim ya?
tabiki değilsi
YanıtlaSilkhakaret gbi bir sey bu.
hiç olmıyacak bir sey olmus gibi davranmıslar.
nette hep oluyo
acemiliğinde böylesi.