Sayfalar

31 Aralık 2010 Cuma

Kotu Bir Yilbasi

Gecen sene yilbasinda cok hevesliydim. Guzel yemekleri olan, nezih bir yerde eglenmek istiyordum. Esim de eglenceli, gobek atmali yerleri pek sevmedigi icin iyi bir arastirma yaptim. Arkadaslarimin da mezelerini, eglencesini ove ove bitiremedikleri, Nisantasi'nda Barba Meyhane'de rezervasyonumuzu yaptirdim. (Tabi internette yer alan onlarca yorumu da okuduktan sonra) Parayi da pesin odedim. Hevesliyim ya kirmizi bir elbise aldim, saclarimi yaptirdim, suslendim puslendim vs vs.
Rezervasyon yaptirdigim zaman, tek istedigim kenarda sutun arkasinda bir masa vardi, ozellikle masamizin orada olmamasi gerektigini soyledim. Yilbasi aksami Barba'ya gittik. Ve sanki ben rezervasyon esnasinda soylememisim gibi, sutuna birlesik olan masaya rezervasyonumuz yapmislardi ve inanmazsiniz masamiz dort kisilikti yani hic tanimadigimiz bir cift ile butun gece beraber oturacaktik. Parayi da pesin odemisiz, garsonlara rica ediyorum daha masalar dolmamis, baska bir masa ayarlayin diye. Yok efendim masalar gruplara gore ayarlanmis vs vs. Artik yapacak bir sey yoktu. Ya parayi yakacaktik ya da oturup eglenmeye bakacaktik. Biz de nasil olsa mezeler guzelmis hic olmazsa guzel yemek yeriz dedik. Ama o da fiyasko. Yani arkadaslarim mezeleri cok begendiklerini soylemislerdi ama bence ortalamanin altindaydi. Herhalde yilbasi gecesi oldugu icindi. Bir de Barba'nin dansozu cok guzel oynar diyorlardi, eminim gecen sene yilbasinda cikan dansoz o gece dansoz olmustu. Yani ben ciksam masaya eminim daha guzel oynarim:) Dahasi mi? Barba kendi halinde 2 odadan olusan bir meyhande. Muzisyenler bir oteki odada bir bizim odada sarki soyluyorlardi. Ve biz yeni yila muziksiz girdik. Yani normalde Barba guzel bir tercih olabilir ama yilbasinda bence iyi bir secim degil.
fotokaynak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.