Sayfalar

31 Aralık 2010 Cuma

2011 Yeni Yil

Gecen sene gecirdigimiz kotu yilbasindan sonra, bu aksami evde gecirmeye karar verdik. Esim de ben de yillik iznimizden aldik. Dunden beri aylaklik yapiyorum. Ne guzel bir sey hafta ici herkes isteyken, alarm calmadan kendi istedigin saatte kalkmak, sicak ekmek almak, uzun uzun kahvalti yapmak, butun gun pijamalarla oturmak yani kisacasi aylaklik yapmak:)
Aksama evde yilbasini esimle beraber kutlayacagiz. Ben biraz meze hazirlarim, biraz televizyon izleriz, biraz sarap iceriz. Oyle aylak aylak keyifli keyifli yeni yila gireriz. Varsin bu yil da boyle olsun.

2010 yilinda evlendim. Herhalde bu yilin en guzel seyi, sevdigim kisi ile beraber yasamak, beraber uyanmak ve aksam geldigimde yine beraber olmak. Bu acidan guzel bir yildi. 2009 ise kotuydu, hatirlamak bile istemiyorum. 2010 fena degildi, hatta sene baslamadan 2010 hedeflerimi bir kenara yazmistim. Yarisini yaptim, yarisini biraktim. Oyle ya da boyle gecti bitti bir yil daha...

2011 ise ne olacagi belirsiz. Iyisiyle kotusuyle gelsin bakalim. Dilek mi? Piyango aldik. Bir tam, bir yarim ve iki ceyrek...Sanki doner ekmek:) Iste piyango bize ciksin. Ben de bu satirlari dunyanin bilmem neresinden yazayim. Anladiniz siz anladiniz..Piyango cikarsa buralarda durmayacagim:)

2 yorum:

  1. Baya yatırım yapmışsınız ,inşallah piyango size çıkar.yeni yılda sağlık mutluluk sizinle olsun...İyi yıllar

    YanıtlaSil
  2. Icimizdeki karnaval, aynen oyle oldu. Adam 64 TL deyince benim gozlerim yerinden firladi firlamasina ammmmaaaa velakin belki bu sene ben zengin olurum dedim:) Bu arada size de iyi yillar!

    YanıtlaSil

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.