Sayfalar

5 Aralık 2010 Pazar

Dunya Raki Haftasi

Almanlarin bira festivali, Meksikalilarin tekila senligi varken bizim nasil raki festivalimiz olmaz mantigiyla 2006 yilindan itibaren Dunya Raki Haftasi etkinlikleri kutlanmaya baslamis.Bizim bu zamana kadar bundan nasil haberimiz olmamis ben de ona sasiriyorum:) Bu sene ogrenir ogrenmez, hemen Kumkapi'da Capari Restaurant da yerimizi ayirdik. Iyiki de ayirmisiz, yoksa mumkun degil yer bulamazdik. Bundan sonraki gunler belki oyle olmayabilir. Biz dun aksam gittik, festivalin ilk gunuydu, Cumartesi gecesiydi, haliyle pek bir kalabalikti. Igne atsan yere dusmez denecek kadar...

Bu sene raki haftasi etkinlikleri kapsaminda olan mekanlar: Kumkapi, Cicek Pasaji, Balik Pazari, Kadikoy, Tomtom Sokak ve Samatya. Detayli bilgi icin iki tik tik.

Biz Kumkapi'daydik. Gece hayli eglenceli idi, butun mekanlar sanki yilbasi gibi isiklandirilmis, goz aliyordu.
Yol boyunca muzisyenler, dansozler geciyordu. Dum tek tek, her masada herkes gobek atiyordu:)



Yeni Raki sponsorlugunu konusturmus, her yerde Yeni Raki'ya ait birseyler vardi. Biz de Yeni Raki'nin dagittigi teflerden aldik. Artik evde tefimiz var:) Bir de gece sonunda masa masa dolasilarak raki severler sertifikasi dagitildi. Eee artik ben de bir sertifikali raki severim. En iyisi cv'me ekleyeyim:P

Bu da yeni raki dilek agaci.
Butun gece boyunca cok eglendim. Gayet keyifliydi. Gecenin bombasi ise Nuri Alco ile fotograf cektirenler kervanina bizim katilmamizdi. Simdi dusunuyorum da biz gidip fotograf cektirdik mi? Evet evet gercekten yaptik. Simdi acayip guluyorum:) Anı oldu mu bence oldu:) Hatta donuste taksiye bindigimizde, esimle taksi soforu konusmaya basladilar. Esim Nuri Alco da oradaydi,esim de gitti fotograf cektirdi deyince. Adam pohhaaaahhh diye gulme krizine girdi. Alemsin abla dedi. Simdi iyi birsey mi dedi, kotu birsey mi dedi, bilemedim:)


2 yorum:

  1. yasemincim güzel bi gece olmuş.eğlenmişsin oo süpper..tefi de almışsınki harika..resim çektirmeye çok takılma olur bazen..olsaydı olmasaydı gibi tereddütlerimiz.boşver tatlım.sewgiyle kal:)

    YanıtlaSil
  2. Canım çok teşekkür ederim. Gerçekten çok eğlendim. Fırsatın varsa bu haftayı kaçırma derim:)

    YanıtlaSil

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.