Sayfalar

2 Aralık 2010 Perşembe

Galada bizim ne isimiz var?

30 Kasim aksami icin Bakirkoy Senfoni Orkestrasi Konseri'ne biletimiz vardi. Biz de evde yemegimizi yedik, konsere gidecegiz. Normalde boyle sanatsal faaliyetlerde ozenli giyinmeye onem veririm. Bir ay once de `Tersine Dunya` oyununu izlemeye gitmistik. Tiyatroya gidiyoruz ya ben de ozenerek giyinmistim. Esim de rahat bir sekilde giyinince, ben de kendimi kokona gibi hissetmistim. Bu sefer de senfoni orkestrasini dinlemeye gidiyoruz ya, esim de konserlere ozellikle onem veriyor. Bu sefer de O ceket, gomlek bir guzel giyindi. Ben de sweat t-shirt, kot pantalon, spor ayakkabi kombinasyonuyla gayet rahat giyindim.
Atakoy'de bulunan Yunus Emre Kultur Merkezi'ne gittik. Disarisi bir kalabalik bir kalabalik. Herkes simsikirdak. Ben de icimden habire kendime sayiyorum kizim salak misin, kime tribin, niye boyle giyindin vs.
Icimden habire bu dusunceler geciyor, bir yandan da esimin yaninda kendimi dershaneden cikmis liseli kiz gibi hissediyorum. Bir de etrafa bakiyorum, neyse konseri bu kadar dinlemek istemeyecek olsam, kesinlikle evime gidecegim. Biz de biraz erken gitmisiz, disarida oyalaniyoruz. Bir baktik kameralar. Biz de Allah Allah diyoruz. Onemli bir konser galiba. Neyse kalabalik salona girmeye baslarken, biz de kalabaliga uyuyoruz, kimse kapida bilet kontrolu yapmiyor. Yerimizi buluyoruz ve oturuyoruz. Yerimiz ise ayri bir bomba. En onde 2. sira. Salon yavas yavas doluyor, kameralar herkesi cekiyor ve ozellikle ondekileri:( Bir de sahnede anlayamadigimiz oduller var. Ben de icten ice supheleniyorum, orkestra sahnenin neresinde, arka sahne cok mu genis vs vs. Yanimizdaki bir bey ile konusmaya basliyoruz. Gayet akli basinda konusmalar, yanimizdakine `bu aksam ozel bir aksam mi' diye sorana kadar hersey normal. O an gala gecesi oldugunu ogreniyoruz ve tabi ne oldugunu bilmeden gelisimiz de haliyle adam tarafindan garip karsilaniyor ve konusma o anda kendiliginden sonlaniyor.
Sonra sunucu sahnede yerini aliyor, Ismet Kuntay tiyatro odullerinin sahiplerini bulacagini soyluyor. Biz hala saskin. Konserde niye tiyatro odulu verilir ki derken, her sey sunucunun aciklamasiyla aydinliga kavusuyor. Megersem o aksam `Akli Havada` adli oyunun gala gecesi varmis. Ben hala saskin oldugum icin, bir an gecen ay gittigimiz Tersine Dunya adli oyunun sahnelecegini dusunuyorum. Ayni oyunu ikinci kez izleyecegiz vs derken, jetonlar trink trink diye dusuyor, bu oyunu izlemedik diye.
Derken perdeler aciliyor. Ve `Akli Havada` adli oyun sahneleniyor. Konusu itibariyle cok begendim. Biraz gunumuze gondermeler vardi.
Tiyatrodan cikiyoruz, eve gelene kadar butun yol boyunca guluyoruz. Senfoni orkestrasi dinleyecegiz diye kendimizi gala gecesinde buluyoruz hem de benim en liseli halimle:) Gala gecesi bizim neyimize:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.