Sayfalar

25 Mayıs 2011 Çarşamba

Acil Yardima Ihtiyacim Var

Kendi blogumda yabanciyim resmen. Beni bu durumdan kurtaracak zati hallerinizin yardimlarina ihtiyacim var. Bloguma kullanici adi ve sifrem ile giris yapiyorum. Sonrasinda kumanda panelime ulasabiliyorum. Gelen yorumlari yayinlayabiliyorum ama gelen yorumlara cevap yazmak istedigimde, cumlelerimi yaziyorum, yorumlama bicimi bolumunde profil sec diyor. Eeee zaten kullanici adimla giris yapmistim, bu da neyin nesi diyorum ve sonrasinda google hesabini tikliyorum, blogger'a tekrar kullanici adi ve sifremi giriyorum. Bu sefer yorumumun ustunde "Adsiz dedi ki..." diyor. Adsiz kim? Benim ben diyesim geliyor.Ben de gicik oluyorum. Iki gundur yorumlara "Adi/URL" secenegini secerek cevap yazabiliyorum. Bu durum ile daha onceden karsilasan var mi bilmiyorum ama ben bu durumdan hicbirsey anlamadim:( Ne yapmam gerektigini bilen var ise yardim ederse cok sevinirim. Ne diyoruz biz blog arkadaslariiiii...." Iyi gunde, kotu gundeeeeee...." Bloguma dogru duzgun erisemedigim, sizlerin yorumlara kendi hesabimla cevap veremedigim ve ayni sebepten sizlere yorum yazamadigim icin.....Bu benim kotu gunum, hadi bana yardim edin:(  

Iste o profil secin yazisi:(

13 yorum:

  1. eğer explorer kullanıyosan mozilladan girmeyi dene.. bana da aynı şey explorerda olmuştu..

    YanıtlaSil
  2. alla allaa :S bana hiç böyle bir şey olmadı nedenini bilmiyorum ama arada bi saçmalıyor blogspot!

    YanıtlaSil
  3. Alice: Supersin yorum yazarken otomatik olarak ismimi gormek ne guzel seymis. Mozilla sayesinde girebildim. Cok tesekkur ederim.

    Mia: Yaaa hakikatten bazen su blogspot nasil da sapitabiliyor. Simdilik mozilladan girdim, ilerleyen gunlerde duzelirse explorerdan girerim.

    YanıtlaSil
  4. ezginin günlüğü25 Mayıs 2011 22:24

    bnmde öyle iyice sapıttı :(

    YanıtlaSil
  5. Ezginin Gunlugu mozilla gercekten ise yariyor, baska bir cozum daha ogrenirsem seni de haberdar ederim

    YanıtlaSil
  6. bence biloğu tamamen imha et kdjfhjkhdf :))

    YanıtlaSil
  7. benimde iki gündür öyle çıldıriciğim...mozilla ne onu anlamadım,ne yapmam lazım banada anlatın kendi bloğuma yorum yazamıyorum..şimdi buraya yazarkende aynı şeyi yapıyo yaaa:(

    YanıtlaSil
  8. ayni dertden bendede var : ( Ne gicik birsey ya..

    YanıtlaSil
  9. Ayrica blogunu takip etmek istiyorum ama Izleyin beni yeri bombos, sadece senin blogunda degil, bir cok blogda öyle, anlamadim gitti, bazileride normal.. : (

    YanıtlaSil
  10. Viva bloga mozilladan girdiğimde problem ortadan kalktı. Bu şekilde girmeyi denersen muhtemelen izle butonunu göreceksin. Kendi bloguna da erişebilirsin. Şimdilik bu şekilde bir çözümle idare ediyorum. Muhtemelen sonradan kendiliğinden düzelir diye düşünüyorum

    YanıtlaSil
  11. Bayan mikrop: Herhalde bana kalmadan kendi kendini imha edecek:)

    Sümeyye: Google'a girip mozilla yazdıktan sonra, çıkan linklerden mozilla yı indirdim. Expolorer gibi. Araç çubuğuna girmek istediğin bloğun adresini yazınca görüntüleyebiliyorsun

    YanıtlaSil
  12. Lulu'cum o dert bende de vardı ve evden yorum yazamadım kimseye hatta son Roma postuna yazdığım yorumu o sebepten gönderemedim :( birkaç kişiye sordum kimsede olmamış ben de işten girdim ama mozilla işe yarıyormuş çok şükür öğrendim :)
    Bir de keşfettim ki pop up yorum pencerelerinde olmuyor bu durum ayarlardan değiştirebilirsin tatlım :)

    YanıtlaSil
  13. Giz'cim mozilla bana da ilac gibi geldi:)Yorum yazarken altta kendi adini Lulu olarak gormek kadar guzel bir sey yokmus. Pop up ayarlarini da bir karistirayim, bir iki degisiklik yapayim:)

    YanıtlaSil

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.