Sayfalar

10 Eylül 2011 Cumartesi

Eger erkek olsaydim...

Deeptone ve Anci beni mimlemis. Mim soz konusu olunca nedense tembelligim tutuyor. Ben mimi cevaplayana kadar, ortaliklarda yeni mimler donuyor. Bu sebeple gec yazdigim icin oncelikle af diliyorum ve mimin konusuna geciyorum....

Bir gun icin karsi cinsin bedenine girseydik ve ruhumuz ve bedenimiz ayni kalsaydi ne yapardik?

Dusundum de oyle erkek olma istegim pek yok. Hatta ne yapardim diye dusundum aklima pek de bir sey gelmedi. Ama sonraaaaa...... Dusundum ki erkek olmanin en buyuk avantaji nerede diye? Pisuvarda isemek olurdu dedim. Komik bir istek ama oyle iste:)
fotokaynak

7 yorum:

  1. hehe okuduğum en güzel cevaplardan :)

    YanıtlaSil
  2. kirmizi taban: komik bir istek ama oyle iste:)

    tubitos: Tesekkur ederim canim:)

    YanıtlaSil
  3. Hehehehe hiç beklemediğim bir cevap oldu bu çok güldüm canım :)


    Giz’li Teras

    YanıtlaSil
  4. Giz: Benim de aklima bir anda geldi ve geldiginde kendime ben de guldum:)

    YanıtlaSil

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.