Sayfalar

5 Ekim 2011 Çarşamba

Patrondan Kurtulma Sanati

Kevin Spacey, Jennifer Aniston, Colin Farrel  ve Jamie Fox gibi oyunculari filmin afisinde gorunce bu filmi izlemem lazim demistim. Izleyen arkadaslarim da cok gulduklerini soylemislerdi. Muhtesem bir komedi filmi diyemeyecegim ama yer yer gulduruyor:)

Filmin konusuna gelince, uc yakin arkadasin en buyuk ortak ozelligi patronlarindan nefret etmeleridir. Yani birincisi, 2 dakika gec kalsa, azarlayan, fazlasiyla hak ettigi terfiyi vermeyen bir patron. Ikincisi ise hayati calisanina zindan etmeye and icmis, kokain bagimlisi, yapilan ise zerre deger vermeyen bir patron. Ucuncusu ise her durumda sevismek isteyen, nisanli olmasina ragmen adami ayartmaya calisan azgin bir dis hekimi.Nami saniyla Jennifer:)  Hal boyle olunca, bu gayet normal tipli diyebilecegimiz uc arkadas patronlarindan kurtulmaya karar verirler ve olaylar gelisir.....

Normalde Jennifer'i sevimli bulurdum ama seksi degil derdim. Bence bu filmde baya seksi olmus. Bir de Colin Farrel'den bahsetmek lazim:) Colin Farrell'i makyajla oyle bir hale getirmisler ki inanilmaz komik bir tipe donusturmusler.

Ortalama bir film. Hangover'i animsatsa da bence yanina pek yanasamaz.  Yine de komedi film izlemek istediginizde izlenebilir.

16 yorum:

  1. Ben de aynı fikirdeyim, orta halli eğlenceli bir film diye düşünüyorum, izlenilebilir...

    YanıtlaSil
  2. ya evet bu yazın filmi. izlememiştim. belki izlerim ama demek ki izlemesem de olurmuş. komediden geçilmiyor. çoğu zeki olmuyor.
    :)

    YanıtlaSil
  3. biliyor musun, merakla bekledim ve tam bir hayal kırıklığı yaşadım :(

    çok kötüydü bence :(

    YanıtlaSil
  4. Collin farrel'i tanimakta zorlandim:)

    Jennifer gittikte bana daha sexy gorunuyor. Fizik tas kadinda!

    http://trendydolap.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Bu tür konulu filmleri izlemesini severim üstelik birde komedi türündense. tesekkürler bilgi icin insallah izlerim bir ara firsat bulunca

    YanıtlaSil
  6. Bazı günler insan sabun köpüğü komedilere ihtiyaç duyuyor yormadan izleyebileceği. İyi bir alternatif gibi geldi bana Lulu’cum :)



    Giz’li Teras

    YanıtlaSil
  7. Mila: Aynen oyle ortalama bir film

    Deep: Yani bos zamanin varsa izlenebilir, kotu degil ama muhtesem de diyemeyecegim.

    Mia: Ben senin kadar hayal kirikligi yasamadim ama cok guldum de diyemeyecegim

    Trendydolap: Kesinlikle ben de inanamadim. Jennifer ise kendini asmis:)

    Nesliname: Umarim keyif alirsin, ama cok beklentin olmasa iyi olur

    Giz: Aynen oyle sabun kopugune de ihtiyac var zamanin varsa izlenebilir. Ortalama oldugunu unutmamak lazim:)

    YanıtlaSil
  8. isim değişikliğine gitmişsin..bende yazmıyorsun sanmıştım.yokluğumda çok hoşlanşmış blogun..

    YanıtlaSil
  9. Severim deliyi: Evet oyle oldu. Diger turlu biraz isim karmasasi oluyordu. Cok tesekkur ederim. Begenmene sevindim:)

    YanıtlaSil
  10. evde izlemek için iyi bir alternatif olabilir, sinemada izlemeyi hiç düşünmemiştim ama..
    justin timberlake'in şu aralar gösterimde olan filmi için de aynı şeyi düşünüyorum, sence?

    iyi hafta sonları canım..

    Wear A Smile!

    YanıtlaSil
  11. Wear: Bence de evde izlemek icin daha ideal. Justin Timberlake'in filmine daha onyargiliydim, ama insanlarin guzel yorumlarini okuyunca merak ettim. Ben de alip evde izlerim diye dusunuyorum:)Tabi boyle filmleri muthis komik diye beklenti yaratmadan izleyince, komik gelebilir yani ortalama kivamda birsey bekliyorum.

    YanıtlaSil
  12. Lulu, bence çok güzel bir filmdi, çok eğlenceliydi.. Özellkle Jennifer Aniston bi harikaydı :)) Bloguma da beklerim, yorumlarını da beklerim!

    http://lunaparkqueen.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. Bu film beni hayal kırıklığına uğratmıştı doğrusu :)

    YanıtlaSil
  14. Lunapark Queen: Jennifer bence baya farkli olmus. Blogunu da en kisa surede ziyaret edecegim

    Pembe Kereste: Ben de o kadar hayal kirikligi derecesinde olmadi, dedigim gibi orta sinif bir film. Vakit varsa izlenebilinir.

    YanıtlaSil
  15. İzlemediğim ama şu an itibariyle merak ettiğim bir film ve gülmeye ihtiyacım var sanırım en kısa zamanda izlemeliyim:) Bilgilendirmen için sağ ol

    YanıtlaSil
  16. Gozzde: Bloguma hos geldin. Gulmeye ihtiyacin varsa Hangover'i izleyebilirsin. Ben baya gulmustum. Eski postlarimda da yazmistim. Ilgilenirsen hangover yazilarima bakabilirsin.

    YanıtlaSil

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.